30 day shred!

Var dere andre godt trente fra før? Jeg har ikke trent i svangerskapet, trente ca en gang i uken før. Må innrømme at det var tøft da jeg startet i går, spesielt siden det er uten pauser. Jeg måtte pause litt for å drikke litt vann. Var intenst, men kanskje mest pga at det er lenge siden jeg har trent i det hele tatt.

Var dere andre godt trente fra før? Jeg har ikke trent i svangerskapet, trente ca en gang i uken før. Må innrømme at det var tøft da jeg startet i går, spesielt siden det er uten pauser. Jeg måtte pause litt for å drikke litt vann. Var intenst, men kanskje mest pga at det er lenge siden jeg har trent i det hele tatt.
Har omtrent ikke trent siden denne tiden i fjor :p så godt trent er jeg langt ifra :p var tøft da jeg og startet, men gikk seg til iløpet av 3-4 dager :)

Ikke i d hele tatt! Sliter med 20 kg overvekt. Trente 2-3 dager i uka i fjor fra slutten av mars til og med juli.

Trente ikke i svangerskapet.

Jeg drikker også vann underveis.

Da er dag 1 level 2 gjennomført! Sliter litt med venstre kne, men gjennomførte med vektene :)

D var harde øvelser, men jeg er ved godt mot! :D
Gratulerer :) dumt med kneet. Jeg har litt dårlige knær..

Gratulerer :) dumt med kneet. Jeg har litt dårlige knær..
Yeeii, da er du snart halvveis:D
Forsiktig med kneet da...:rolleyes:

D kneet bekymrer meg litt. D er vel strengt tatt senene nedenfor kneet og som sitter fast i kneskåla som er problemet. Må gå trapp med snuppa flere ganger om dagen, og føler meg ikke så stødig.

Jeg skylder på jumping jacks!!

Omtrent som meg, da. Trente en gang i uka (innebandy) + gåturer før jeg ble gravid, og så og si ingenting etter jeg ble gravid pga. mye vann i kroppen og ekstremt dårlig lungekapasiter (pustet og peste t.o.m. i nedoverbakker). Men nettopp derfor føler jeg meg nesten som en toppidrettsutøver nå som jeg kan puste normalt igjen:-)

Du vil fort merke at treningen går lettere!

Trenger motivasjon til å begynne på mandag !
Kom igjen :) vi heier på deg. Jeg har også nettopp begynt. Fikk ikke gjort dag to i går, så jeg trenger en som er parallell med meg :p du klarer det!

Da er dag 1 level 2 gjennomført! Sliter litt med venstre kne, men gjennomførte med vektene :)

D var harde øvelser, men jeg er ved godt mot! :D
Så flink :-D håper kneet blir bedre! Må ikke skade deg selv :)

Back
Topp