Er det ikke hardt ?Absolutt ingenting å grue seg for!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke hardt ?Absolutt ingenting å grue seg for!!![]()
Tusen takkHurra! Gratulere med fullført level 1![]()
Takk for det, tror jeg trenger detGratulerer. Lykke til med level 2![]()
Har omtrent ikke trent siden denne tiden i fjorVar dere andre godt trente fra før? Jeg har ikke trent i svangerskapet, trente ca en gang i uken før. Må innrømme at det var tøft da jeg startet i går, spesielt siden det er uten pauser. Jeg måtte pause litt for å drikke litt vann. Var intenst, men kanskje mest pga at det er lenge siden jeg har trent i det hele tatt.
Tusen takkDeilig å være ferdig med level 1
![]()
Var dere andre godt trente fra før? Jeg har ikke trent i svangerskapet, trente ca en gang i uken før. Må innrømme at det var tøft da jeg startet i går, spesielt siden det er uten pauser. Jeg måtte pause litt for å drikke litt vann. Var intenst, men kanskje mest pga at det er lenge siden jeg har trent i det hele tatt.
Er det ikke hardt ?
Hurra flinke du![]()
Godt jobba med det da!!
Joda, fra ingen aktivitet til det syns jo jeg selv er supert. Haha![]()
GratulererDa er dag 1 level 2 gjennomført! Sliter litt med venstre kne, men gjennomførte med vektene
D var harde øvelser, men jeg er ved godt mot!![]()
Yeeii, da er du snart halvveisDa er dag 1 level 2 gjennomført! Sliter litt med venstre kne, men gjennomførte med vektene
Gratulererdumt med kneet. Jeg har litt dårlige knær..
Yeeii, da er du snart halvveis
Forsiktig med kneet da...![]()
Omtrent som meg, da. Trente en gang i uka (innebandy) + gåturer før jeg ble gravid, og så og si ingenting etter jeg ble gravid pga. mye vann i kroppen og ekstremt dårlig lungekapasiter (pustet og peste t.o.m. i nedoverbakker). Men nettopp derfor føler jeg meg nesten som en toppidrettsutøver nå som jeg kan puste normalt igjenVar dere andre godt trente fra før? Jeg har ikke trent i svangerskapet, trente ca en gang i uken før. Må innrømme at det var tøft da jeg startet i går, spesielt siden det er uten pauser. Jeg måtte pause litt for å drikke litt vann. Var intenst, men kanskje mest pga at det er lenge siden jeg har trent i det hele tatt.
Kom igjenTrenger motivasjon til å begynne på mandag !
Så flink :-D håper kneet blir bedre! Må ikke skade deg selvDa er dag 1 level 2 gjennomført! Sliter litt med venstre kne, men gjennomførte med vektene