30 day shred!

Lang tid tar hver økt?? Å er det hver dag??

Lurer på om jeg må slenge meg med her :)
Har dere sett av vi har ett eget underforum for helse og velvære?

Vil gjerne bli med men klarer ikke 30 dager skal dra hjem til Norge, og ikke aktuelt å gjøre det på flyet hjem;)

Du kan jo legge inn noen pausedager selv da. D viktigste er at du fullfører de 30 dagene innen rimelig tid, og gir alt! :)

Vi heier på deg vi ;)

Tja... Begynte på sånn squatsgreie men gav meg, blei for kjedelig :P men var jo bare squats da....

Lurer på om jeg må slenge meg med her :)
Har dere sett av vi har ett eget underforum for helse og velvære?

Ja titter innom innimellom ;)

Då har jeg sjekka startvekt å noterte den ned etter frokost i dag, og nettopp ferdig med første treningsøkt :D gud kor deilig det var å begynne å trene igjen :D skjønner ikke hvorfor jeg har utsatt og utsatt det :p men det skjønner jeg vell kanskje i morgen hvis musklene ikke fungerer :p litt tung i armene men var ikke så fælt som jeg hadde trodd det var :p Hadde grua meg skikkelig men :p hehe :D
Følger dere med på ho "nybegynneren" eller ho hinn? :) fulgte som regel med på ho hinn, men på armhevingene måtte jeg ner på knær asså xD merker formen ikke er helt som den var for et år siden :p :D

Då har jeg sjekka startvekt å noterte den ned etter frokost i dag, og nettopp ferdig med første treningsøkt :D gud kor deilig det var å begynne å trene igjen :D skjønner ikke hvorfor jeg har utsatt og utsatt det :p men det skjønner jeg vell kanskje i morgen hvis musklene ikke fungerer :p litt tung i armene men var ikke så fælt som jeg hadde trodd det var :p Hadde grua meg skikkelig men :p hehe :D
Følger dere med på ho "nybegynneren" eller ho hinn? :) fulgte som regel med på ho hinn, men på armhevingene måtte jeg ner på knær asså xD merker formen ikke er helt som den var for et år siden :p :D

Jeg følger Anita, nybegynneren.
Men om jeg underveis kjenner jeg kan følge hun andre så skal jeg gjøre d.

Kjempebra at du er med!

Jeg fikk mannen til å ta bilder av meg i undertøyet i går. Fikk litt sjokk må jeg innrømme. Så nå er jeg bare enda mer motivert!

Back
Topp