30 day shred!

Jeg følger Anita, nybegynneren.
Men om jeg underveis kjenner jeg kan følge hun andre så skal jeg gjøre d.

Kjempebra at du er med!

Jeg fikk mannen til å ta bilder av meg i undertøyet i går. Fikk litt sjokk må jeg innrømme. Så nå er jeg bare enda mer motivert!

Mannen er ikke hjemme så jeg tok bilder i undertøyet i går kveld i speilet da, og det var ikke et pent syn syntes jeg :P hehe.. Så håper dette gir resultater, blir fin overraskelse til mannen som kommer hjem om halvannen mnd hvis dette fungerer :) Gøy var det ihvertfall :D

Mannen er ikke hjemme så jeg tok bilder i undertøyet i går kveld i speilet da, og det var ikke et pent syn syntes jeg :P hehe.. Så håper dette gir resultater, blir fin overraskelse til mannen som kommer hjem om halvannen mnd hvis dette fungerer :) Gøy var det ihvertfall :D

Så morsomt! Da blir han nok glad av å komme hjem til en sterk og glad dame ;)

Da er dag 2 utført!

Etter 5 min måtte jeg skifte en bæsjebleie, men pulsen var høy gjennom bleieskiftet, så tror d skal gå greit :)

Svetten siler ihvertfall!!

Då har jeg sjekka startvekt å noterte den ned etter frokost i dag, og nettopp ferdig med første treningsøkt :D gud kor deilig det var å begynne å trene igjen :D skjønner ikke hvorfor jeg har utsatt og utsatt det :p men det skjønner jeg vell kanskje i morgen hvis musklene ikke fungerer :p litt tung i armene men var ikke så fælt som jeg hadde trodd det var :p Hadde grua meg skikkelig men :p hehe :D
Følger dere med på ho "nybegynneren" eller ho hinn? :) fulgte som regel med på ho hinn, men på armhevingene måtte jeg ner på knær asså xD merker formen ikke er helt som den var for et år siden :p :D
Fulgte nybegynneren, Anita, i starten:) nå følger jeg hu andre!

Jeg holder på vettu;)
Men siden jeg har gjennomført hele opptil flere ganger så trener jeg den ikke hver dag:) spørs hvordan jeg jobber..

Du er jo allerede shredda du ;)

Tenkte, om jeg overlever dette og ser en forskjell, skal jeg teste 6 weeks 6 pack ;)

Wow, du er virkelig sprek å kjører på du :D

Ikke egentlig. Meldte meg opp på yoga i dag og core på torsdag før jeg bestemte meg for å starte med 30 ds i går :s

Å jeg må jo gjennomføre! Men yoga var digg altså!! Anbefales! :D

Ikke egentlig. Meldte meg opp på yoga i dag og core på torsdag før jeg bestemte meg for å starte med 30 ds i går :s

Å jeg må jo gjennomføre! Men yoga var digg altså!! Anbefales! :D

Yoga er digg ja, men jeg bytta over til pilates når jeg drev med det for likte pilates bedre :p

Herregud så gangsperr jeg hadde da jeg våknet i dag :P hadde nesten problemer med å bære lillegutt ut av sengen sin :p hehe.. Så vurderer om jeg kanskje skal ta en liten halvtime med pilates senere ikveld så kanskje gangsperren ikke er så gale i morgen, hvis jeg ikke er for trøtt å sliten å slår tanken fra meg :p
Men nå er dag 2 overstått og pusten var faktisk mye bedre i dag enn i går men svetten renner ennå føles det som selvom jeg nettopp har vært i dusjen :p hehe..

Back
Topp