30 day shred!

Herregud så gangsperr jeg hadde da jeg våknet i dag :P hadde nesten problemer med å bære lillegutt ut av sengen sin :p hehe.. Så vurderer om jeg kanskje skal ta en liten halvtime med pilates senere ikveld så kanskje gangsperren ikke er så gale i morgen, hvis jeg ikke er for trøtt å sliten å slår tanken fra meg :p
Men nå er dag 2 overstått og pusten var faktisk mye bedre i dag enn i går men svetten renner ennå føles det som selvom jeg nettopp har vært i dusjen :p hehe..

Så bra!! Da kjenner man at d virker da! :) skal ta dag 3 ikveld jeg. Er så sinnsykt støl i armene! :o

Bare av nysgjerrighet, er det noen som fortsetter med trening etter disse dagene er over?

Syns det virker hardt og mye for utrente i alle fall. Ser for meg at man må ha stor viljestyrke for å gjennomføre og fortsette :)

Bare av nysgjerrighet, er det noen som fortsetter med trening etter disse dagene er over?

Syns det virker hardt og mye for utrente i alle fall. Ser for meg at man må ha stor viljestyrke for å gjennomføre og fortsette :)
Jeg har fortsatt i snart et år:D
Og ja, man må ha viljestyrke til å holde ut...30 dager er lenge;)

Jeg syns d går ganske greit, men starter med dag 3 idag da, spør meg igjen dag 10.

Om dette funker, så tar jeg en måned pause fra dette (fortsetter gruppetreningene), og så tenker jeg å teste Jillians 6 week 6 pack.

Men jeg skal uansett fortsette på
Elixia.

Har gjennomført den før, og burde nok absolutt gjøre det igjen :)

Jeg har fullført 30DS for noen år siden.. gikk inn 5 cm på magen :)
Man kan ikke forvente så store forskjeller på vekta, med mindre man legger om kosten.
Men får en strekere kropp og en awesome kondis :-D

Har selv hevet meg på Jillian michaels 30 dager..men varierer litt med videoene hennes..ellers går jeg lei.
(ripped in 30, no more trouble zones og killer buns& thighs)

En uke så langt: minus 1 cm lår, 2cm på hofte og 2 cm på mage

Bruk målebånd el ta selfie og sammenlign :-D

Jeg har fullført 30DS for noen år siden.. gikk inn 5 cm på magen :)
Man kan ikke forvente så store forskjeller på vekta, med mindre man legger om kosten.
Men får en strekere kropp og en awesome kondis :-D

Har selv hevet meg på Jillian michaels 30 dager..men varierer litt med videoene hennes..ellers går jeg lei.
(ripped in 30, no more trouble zones og killer buns& thighs)

En uke så langt: minus 1 cm lår, 2cm på hofte og 2 cm på mage

Bruk målebånd el ta selfie og sammenlign :-D

Mannen har tatt bilder av meg i undertøyet. Håper på forskjell.

Jeg kjører litt mer porsjonskontroll nå da. Mer salat, mindre saus, om du skjønner.

Hvilke endringer merka du på kroppen?
Merket bedret styrke og kondisjon. Klarte mer og ble lettere for hver gang liksom. Og gikk inn noen cm i midjen husker jeg :)

Kan ikke huske sist jeg var så stiv å støl :p forferdelig bare å sette seg ned på do :p tror ikke det hjalp med den lange turen vi hadde i skogen i dag heller :p hehe.. får håpe kroppen blir vant til dette snart :)
Hvordan er formen til dere andre? :)

Dag 1 gjennomført, og jeg lurer på hva i helv... jeg har begitt meg ut på. Stiv og støl allerede nå (bare et par timer siden jeg gjennomførte), og hadde problemer med å få løfta armene så jeg fikk vasket håret i dusjen:-)
Hvis ikke dette gir resultater etter 30 dager gidder jeg aldri å trene igjen:-)

Back
Topp