30 day shred!

Har to tyngder jeg bytter på:)
1 kg og 2 kg..
Å, det var smart. Jeg har dessverre bare sånne vekter der man skrur på og av noen "ringer" etter hvor tungt man vil ha det. Rekker ikke bytte midt i økten:-)
Da jeg tok de frem i går hadde jeg tydeligvis trent med tre kilos vekter sist (før jeg ble gravid), men skjønte heldigvis før jeg begynte at DET blir for tungt:-)

Huff, da, høres ikke bra ut! Jeg har hatt vondt i venstre albue lenge, da jeg har bært Tuva for mye på den armen. Ble skikkelig vondt etter økten i går, men i dag kjenner jeg heldigvis ingenting. Spent på hvordan det blir etter dagens økt...

Jeg må dessverre trene på kveldstid. Tuva sover bare i korte perioder på dagtid, og jeg gidder ikke bli avbrutt midt i en treningsøkt, så derfor er det bedre på kveldstid. Men mindre fristende da:-(

Ellers er jeg overraskende lite stiv og støl i dag, men kjenner jo at jeg har gjort noen uvante øvelser.

Jeg og trener helst på kveldstid.

På tirsdag plasserte jeg henne i baby Bjørn stolen så hun kunne se på. Men d er en grunn til jeg kaller den "bæsjstolen".. Så etter 5 min måtte vi skifte bleie. Holdt pulsen oppe da, så de neste 15-20 minuttene satt hun og fulgte med på rare mamma :p

Å, det var smart. Jeg har dessverre bare sånne vekter der man skrur på og av noen "ringer" etter hvor tungt man vil ha det. Rekker ikke bytte midt i økten:-)
Da jeg tok de frem i går hadde jeg tydeligvis trent med tre kilos vekter sist (før jeg ble gravid), men skjønte heldigvis før jeg begynte at DET blir for tungt:-)

D har jeg og! Jeg er så svak så bruker bare stanga :o og likevel er jeg ekstra øm/vond i noen muskler i venstrearma.

Hehe...det blir nok i overkant, ja:p
Kjøpte mine manualer på Biltema...veldig billig;)

Da er jeg ferdig med dag 4 level 1. Syns d gikk greit til tross for vond arm. Men bytta ut manualene til noe lettere ved enkelte øvelser.

Ferdig med dag 2, level 1. Er så DEILIG når det er over:-)
Gikk litt lettere i dag synes jeg, men det kan vel variere litt fra dag til dag..

Uff da! Hva slags smerter da? Har litt vondt i ene armen nå. Skal la den hvile til dag 4 trening imorgen. Mulig jeg må droppe manual for venstrearmen imorgen, men d ser jeg da.
Det kom sakte men sikkert men jeg tenkte det kom til å gå over, men jeg hadde vondt i flere måneder etterpå så det var noe som ikke tålte det jeg holdt på med :P
fikk vondt i alle ledd egentlig :o

Jeg er veldig skeptisk til slike opplegg, og da med tanke på hva du beskriver. Kan ikke skjønne hvordan en sår og vond kropp skal bli motivert til videre trening etter de 30 dagene - om man klarer å holde ut :p

Jeg trener mye selv, både seks og syv økter i uka. Har alltid likt trening, men nå har jeg trent slik i mange år. Begynte ett hakk roligere etter å ha født storesøster. Mulig jeg hadde stupt om jeg skulle begynt rett på denne metoden :p
ja det var hardt!! hadde så lyst til å bli godt trent etter ett halvt liv med en forferdelig vondt og lat kropp!!!
etter dette begynte jeg å sykle hjemme, gå turer og jeg trente styrke i stua. bytta mellom 30day shred og zumba og andre videoer på youtube og etterhvert fikk jeg en syk (til meg og være ja!! haha) kondis og en styrke i kroppen jeg aldri har kjent før!! Nå er jeg plutselig en utholden og aktiv jente, og det føles fantastisk :D

Dumt å kjøre på for hardt om kroppen ikke er vant til det.. Mitt tips til folk er å ta det med ro - 30 day shred blir for mye og for ofte trening :o

Jeg har ikke på skruene en gang :o (svak.no) Men til mitt forsvar kan jeg ikke huske sist jeg trente armene ordentlig. 10 år siden kanskje?
He, he, kjenner til det! Husker vi to Våttkort (sikkerhetskurs i kajakkpadling) for et par år siden, der vi bl.a. skulle velte og komme oss opp igjen i kajakken ved hjelp av partneren og på egen hånd. Jeg sleit skikkelig med å komme meg opp igjen i kajakken, for jeg hadde ikke nok styrke i armene til å dra meg opp. Instruktøren sa derfor meget tørt til samboeren min: "Tror du må få dama di til å trene armmusklene sine":-)

Det kom sakte men sikkert men jeg tenkte det kom til å gå over, men jeg hadde vondt i flere måneder etterpå så det var noe som ikke tålte det jeg holdt på med :P
fikk vondt i alle ledd egentlig :o

Huff, så dumt! Var ikke den riktige treningsformen for deg da.

Våkna uten å ha vondt i dag :D helt fantastisk, bare litt støl men ingenting i forhold til de andre dagene :D
Blir sein trening på meg i dag for skal på barselgruppe, så kommer litt ut av rutine, men får vel heller gå :p
Lykke til med treningen i dag jenter! :D

Back
Topp