30 day shred!

Flink du er :D Går virkelig riktige veien dette her :)

Gleder meg litt til level 2, begynt å bli litt lei av samme treningen om å om å om igjen :p men jeg lengter sikkert tilbake til level 1 når jeg begynner på 2eren :p hehe..

Følger du Anita (nybegynner) eller Natalie (viderekommen)?

Jeg følger Anita, men må få tak i noen andre manualer.

Følger du Anita (nybegynner) eller Natalie (viderekommen)?

Jeg følger Anita, men må få tak i noen andre manualer.
Følger som regel Natalie, utenom på armhevinger der må jeg ned på knærne :-P ja var nettopp til innkjøp av nye manualer selv for å gjøre det litt bedre, hakke tid å skifte på disse som man må ta av å på selv :-P

Da er dag 7 treningen gjort!! Bare 3 dager igjen på level 1 nå.

Grugleder meg litt til level 2 :p

Hvordan går d med alle andre?
Dag 5 gjennomført! Begynner å bli litt kjedelig, ja, men ser ikke frem til level 2 for det. Føler fortsatt det er et par av øvelsene jeg sliter mer enn nok med å gjennomføre på level 1, men det går i hvert fall litt bedre/lettere enn i starten :-)
Oppdaget forresten i går at Nathalie jukser en gang, hun står i ro når hun tror kameraet ikke er på henne. Hah! Busted!!

Dag 5 gjennomført! Begynner å bli litt kjedelig, ja, men ser ikke frem til level 2 for det. Føler fortsatt det er et par av øvelsene jeg sliter mer enn nok med å gjennomføre på level 1, men det går i hvert fall litt bedre/lettere enn i starten :-)
Oppdaget forresten i går at Nathalie jukser en gang, hun står i ro når hun tror kameraet ikke er på henne. Hah! Busted!!
Haha! Det la jeg også merke til idag :-P måtte le litt når jeg så det :-P

Hahaha! Når da?

Kom igjen nå! Du har kommet halvveis i level 1, d går bra.

Den sidelunge øvelsen er jeg grønn på. Jeg føler ikke jeg klarer å utføre den riktig, så har konsentrert meg om bena der. Idag gjorde jeg den med vekter igjen, mannen så på for å hjelpe meg, så nå tror jeg at jeg har sen inne :p

Forresten, når man skal ned i knebøy å bokse, så syns jeg Anita og Jillian går lavere enn Natalie der..

Hva syns dere?

Forresten, når man skal ned i knebøy å bokse, så syns jeg Anita og Jillian går lavere enn Natalie der..

Hva syns dere?

Ja der ser det ut som Natalie står nesten rett opp å ned nesten :-P bare går så langt ned jeg klarer jeg :-P

30 day shred er er treningsprogram av Jillian Michaels fra biggest loser USA.

Man følger level 1 i 10 dager, level 2 i 10 dager og level 3 i 10 dager. Man skal trene i 30 dager i strekk.

Du finner filmene på YouTube.

Haha...har avslørt henne selv:p hun jukser mye;)

Jepp, det stemmer;)
Nathalie er en liten luring, virker liksom litt uinteressert og sløv:rolleyes:

Helt enig med deg, ho gjør det bare ordentlig når Jillian står me ho, når ho er gått er det slurving igjen :-P hehe

Og då er man ferdig med dagens trening :) da var man vel ferdig med nummer 7, bare tre igjen til level 2 :D

Back
Topp