30 day shred

Dag 18 fullført. Syns jeg er litt flink som har gått en times tur tre ganger på under en uke i tillegg.vurderer en tur i kveld og:). Ene gangen var eldste barnet med så då ble det ikke lange turen på en time:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Du har vært så flink!

Holder nå på jeg også. Dag 9 idag...veddemål med søstera mi. Må sende snapchat etter hver trening. Og den som dropper trening en dag må kjøpe julekjole til den andre. Så her er det bare til å kjøre på ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du er så god!!
Her har vi lagt strak ut i to(!) uker. Med en evigvarende hoste som det er umulig å trene med. Hadde min første trening på to uker i går, så nå satser jeg på å starte på nytt med 30 day shred. Blir skikkelig inspirert når jeg ser det du har oppnådd:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Lykke til :) Blir man syk så er jo det lite å gjøre med. Håper du oppdaterer etter hvert. Jeg følte at jeg fikk et ekstra spark i rumpen ved å legge ut hvor langt jeg var i programmet og at jeg hadde tenkt å ta før og etterbilder:) nå har jeg tatt siste økt av 30 days og dag to av ripped (mulig jeg alt har skrevet det men jeg er sliten og trøtt)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så flinke dere er! :)
 
Hvordan går det med dere?
Ser dere resultater? :)
 
Hvordan går det med dere?
Ser dere resultater? :)
tror jeg dauer....begynt med level 3 nå og er sikker på jeg snart må ha en kneoperasjon :p
er utrolig gøy å kjenne på kroppen at de første dagene på level er sinnsykt harde, mens de siste dagene går som en lek :)
Ser resultater ja, men kanskje d er hjernen som spiller meg et puss... skal poste før/etter bilde om jeg husker det om 9 dager ;)
 
Sliter med knærne etter 30 day shred men nå på ripped må jeg kutte ut ting som gjør vondt for knærne så må ikke presse knærne for hardt at du får skader:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hva er det dere skriver om 30 day ripp?


Fikk ei tulle 4. Juli 2013
 
Treningsprogram over 30 dager med jillian mikaels fra slankekrigen som instruktør. Blanding av styrke og kondisjontrening. Hver økt er 20-25 min.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Dere er så flinke.
Burde fått til noe jeg også, men finner ikke tid til det.
Får ikke gjort noe hjemme.
Tror jeg har en form for trenings skrekk.
Finner alltid en unnskyldning til å la vær å trene :(
Synd du var i gang allerede Frøken Fryd, ellers skulle jeg kommet til deg hver dag og vi kunne gjort det sammen ;)



❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
tror jeg dauer....begynt med level 3 nå og er sikker på jeg snart må ha en kneoperasjon :p
er utrolig gøy å kjenne på kroppen at de første dagene på level er sinnsykt harde, mens de siste dagene går som en lek :)
Ser resultater ja, men kanskje d er hjernen som spiller meg et puss... skal poste før/etter bilde om jeg husker det om 9 dager ;)


Venter på bilder:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Du er flink!:) har ikke kuttet ut alt godt jeg heller. Men kjenner forskjell på kroppen jeg også:) får bli finkere på søtsakene etter jul iallefall. Vil ha den kosen med å bake og slikt nå.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp