30 day shred

Vurderer også å hive meg på den:)
 
Starter den 22.:) jentungen reiser til sin far da, så blir det enklere med bare 1 barn hjemme:)
 
Hva går egentlig dette ut på?


❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
30 dager med kondisjon og styrketrening med jillian fra the biggest looser (tror jeg det heter).3nivåer.hvert nivå går over 10 dager med 25minutters økter. Man trenger bare matte og manualer. Jeg har brukt gulvteppet og tomme brusflasker fylt med vann siden jeg akkurat nå har lite penger pga ferieavvikling og ville ikke vente lenger.

Bruker dette som en kickstart.så kommer jeg til å trene annet senere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tror det kan gå fint sånn sett.
Kan være veldig bestemt.
Nå er det hardeste å komme igjennom den med gangsperr men merker det begynner å bli bedre så jeg er fornøyd. Da jeg stod opp i dag følte jeg at mensenmagen var vekke så jeg føler meg litt flottere bare pga det. Håper jeg får synlige resultater :) Noe skjer med kroppen min iallefall:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg var opptatt med en på tre år og en på tre mnd i hele går, så da ble det ingen 30 day shred på meg dessverre. Men fikk heldigvis trent idag igjen, så nå er jeg på økt tre:)
Tror ikke egentlig jeg hadde vondt av en dag pause fra treningen, trener på treningssenter i tillegg, så kroppen fikk restituert seg litt. Men jeg har enda gangsperre:p

Syntes allerede jeg merket forskjell fra første økt. Du som ligger noen økter foran meg merker vel også ganske stor forskjell?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Merker stor forskjell ja.har en økt i vente i kveld.litt fyllasjuk så blir sikkert ikke så effektiv i dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp