30 day shred

Dag 5 fullført her. Spennende med deg som skal over på trinn 2 nå:) Merker også stor forskjell nå, mye lettere enn første gang.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ånei, glemte jo helt at det er 10 dager på hver:p da har du jo litt på trinn 1 igjen da. Ha en fin kveld:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Flinke dere er.
Har ikke ork til å begynne noe hardtrening enda jeg.



❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
Dere har klart å motivere meg damer :D Jeg har fullført 3 dager i dag, og synes det er gøy :) Håper på forandringer... har slutta med snop i ukedagene også, har vært så søtsugen etter fødselen jeg... ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så flink du er.ta mål og gjerne førbilder for å se resultater underveis også:) fullført dag to på level 2. Ikke lenge til halvveis nå:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Motivasjon: halvveis i morgen og jeg har gått ned 4 cm rundt midjen iallefall. Usikker på om det ca er 4-5 cm rundt lårene og siden jeg ikke finner startmålene igjen.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åå har sagt til meg selv fleere ganger at jeg skal begynne, men utsetter det hele tiden :-(

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
 
Jeg er kommet på dag 6 av level 2. Syns det var tungt de første dagene men så ble jeg motivert da jeg så resultater. Men nå har det vært tungt de to siste dagene pga tretthet og litt depresjon men det kommer seg. Jeg kjente gode musker i armene i dag. Ble helt overrasket over hvor harde de var;) Bare holder ut for det er bare 30 dager og så kan heller jeg gi meg etterpå om det var for kjedelig. Men jeg tenker jeg begynner på noe annet når jeg er ferdig:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Dere er flinke :)
Jeg og venninna mi starta i går :) må vell kanskje ta førbilder ja.
Men dere. Jeg er ikke god på engelsk så må spørre dere. Hvor mange dager skal jeg trene? Ser dere er på level 2. Hva er rett rekefølge på filmene? :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Det er 10 dager på level 1 , så 10 dager på level 2 og så 10 dager på level 3:)

Jeg ser ikke noe på vekten men ser på målene. Jeg minker i omkrets og blir strammere:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er 10 dager på level 1 , så 10 dager på level 2 og så 10 dager på level 3:)

Jeg ser ikke noe på vekten men ser på målene. Jeg minker i omkrets og blir strammere:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ok :)
Så bra det er effekt :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Flink :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Back
Topp