30 dagar uten godis

Sambo spiser snop i dag også............ :(

Februar-14 mamma <3

Spark han i rompa :P Spør om han kan hjelpa deg med ditt mål med å ikkje eta godis osv framfor deg. Han kan i det minste vera snill og gjera det bak ryggen din :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Så fantastisk å se at det er flere som spiser for mye snop ;) veldig lett å spise litt sjokolade når en egentlig burde lage seg mat.. Jeg har kjøpt påskemarsipan på halv pris, etter den er det stopp!

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Spark han i rompa :P Spør om han kan hjelpa deg med ditt mål med å ikkje eta godis osv framfor deg. Han kan i det minste vera snill og gjera det bak ryggen din :P

Jeg har prøvd! Leeengeeee! For det er pga han jeg har lagt så sinnsykt mye på meg... Eller.. Er jo min feil fordi jeg trykker i meg, men hadde ikke trykket i meg om ikke han dro all mulig slags mannskjit inn i huset :p jeg er nå 25 kilo mer enn jeg var da jeg traff han... Han mener jeg ikke trenger å spise selv om det er i hus, mens hodet mitt ikke klarer å tenke på annet hvis jeg vet det finnes. Men nå er det stopp, han får bare spise snop, jeg MÅ skjerpe meg! Hjelper med slike utfordringer som dette :)

Februar-14 mamma <3

Jeg har prøvd! Leeengeeee! For det er pga han jeg har lagt så sinnsykt mye på meg... Eller.. Er jo min feil fordi jeg trykker i meg, men hadde ikke trykket i meg om ikke han dro all mulig slags mannskjit inn i huset :p jeg er nå 25 kilo mer enn jeg var da jeg traff han... Han mener jeg ikke trenger å spise selv om det er i hus, mens hodet mitt ikke klarer å tenke på annet hvis jeg vet det finnes. Men nå er det stopp, han får bare spise snop, jeg MÅ skjerpe meg! Hjelper med slike utfordringer som dette :)

Februar-14 mamma <3

Lagt på meg masse eg og etter eg møtte gubben :/ Men eg har kasta alt av sukker godis og kjem til å kasta det som blir tatt med inn (unntak er laurdagsgodisen til bonusjenta mi).

Dag 2 er over og eg klarte meg!! Eller, eg tok ei ruta frå ein sukkerfri sjokolade. Som smakte PYTON :P Men da mista eg lysta på meir :)

Ingen snop her heller :D

• Liker
Ingen snop her heller :D

Du jo knallsterk som klare og motstå fristelsane rett framfor deg! Tommel opp!

• Liker
Reactions: BMC
Tror det blir verre i dag, blir mer sugen på sukker når jeg er trøtt :/ men skal klare det :)

• Liker
Jeg hiver meg på :)
Er ikke inne her på babyverden så ofte, så kan ikke love at jeg oppdaterer hver dag.

I morgen er det 1.mai og jeg gir meg selv lov til å spise 1 is :P

Jeg er med! Har gått opp god del kg de siste ukene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du er ikke den eneste der her har jeg å gått opp i vekt så nu har jeg sluttet å spise godter men tilatter meg selv å spise 86 eller 70 prosent sjokolade bare lørdager for litt mørk sjokolade er sunt ;) å mer gå turer på meg å nu :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

• Liker
Dag tre er over og bestått :D Faktisk ikkje sååå ille i dag, men sikkert fordi det har vore masse å gjera. Lite sofa sliting i dag!
Meir spent på 1 mai og tuppeware party :P Sikkert ein del som fristar der :P Eg stiller med druer ;)

• Liker
Ingen snop i går heller :D

• Liker
Jeg har og klart meg i 3 dager! Dette går over all forvendtning. Heelt til helga kommer sikkert. :p

Måå holde meg sterk!

Sambo har spist både kvikk lunsj og en annen sjokolade i dag, skulle ha meg til å smake på den nye han hadde kjøpt. Han har tydeligvis ikke skjønt poenget med godtestopp fordi han mente jeg kunne ta en bit fordi jeg ikke har spist så mye kalorier i dag :p jeg stod imot fristelsen i dag også ;)

Februar-14 mamma <3

Jeg sprakk i dag. :(
var så sliten og trøtt og gikk på autopilot. Så da satt jeg plutselig å goffla lakris. :(

Jeg sprakk i dag. :(
var så sliten og trøtt og gikk på autopilot. Så da satt jeg plutselig å goffla lakris. :(

Ny start igjen i morgen da :)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Ja må det!

Dag fire er over og har for såvidt klart det eg skulle: kun 1 is eller 1 kakestykke. Eg tok ein halv av kvar :P
I morgo er det 0

• Liker
Ble invitert med på kafé med en venninne i dag. Det ble det vist en soft-is, ops...

• Liker
Er lov og gjera "feil" :P Målet mitt med denna er å bli meir bevist på kva eg et av godis og ikkje minst NÅR eg ete det :)

• Liker
Back
Topp