30 dagar uten godis

I dag sprekker jeg :p heeeelt nødt å ha litt snacks til grand prix!!!

Februar-14 mamma <3

Eg trur du klare det

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Nokon som fortsatt har holdt seg? Her startar eg på nytt i morgo

Jeg er på dag fem? I går var jeg i konf og spiste kake... Men det var jo en del av dealen med meg selv, bare teller ikke med den dagen :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Holdt med utskeielse lørdag, begynte på nytt igjen i går :)

Februar-14 mamma <3

Dag seks uten goddis går mot slutten :-)

Jeg har falt av for leenge siden. Velger heller å trappe ned. Er nå kommet til sjokkis kun på lørdag. Og kun 2ts sukker i teen på hverdag.(bruker 3-4til vanlig:p )

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mamma færska meg med cola I kjøleskapet og fortalte at etter fylte 20, så er fettet vanskelig å få av :p dritt...

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Mamma færska meg med cola I kjøleskapet og fortalte at etter fylte 20, så er fettet vanskelig å få av :p dritt...

Jeg kan bekrefte at din mamma snakker sant :p og kiloene kommer mye raskere på etter 20 også! :( var tynn som ei flis før, kunne spise ALT og MASSE! Av alt! Passerte 20 og begynte å legge på meg. Passerte 25 og begynte VIRKELIG å legge på meg! Nå har jeg passert 30 og vil helst bare grave meg ned (men orker ikke da jeg må grave så stoooor grav :p )!

Februar-14 mamma <3

Jeg kan bekrefte at din mamma snakker sant :p og kiloene kommer mye raskere på etter 20 også! :( var tynn som ei flis før, kunne spise ALT og MASSE! Av alt! Passerte 20 og begynte å legge på meg. Passerte 25 og begynte VIRKELIG å legge på meg! Nå har jeg passert 30 og vil helst bare grave meg ned (men orker ikke da jeg må grave så stoooor grav :p )!

Februar-14 mamma <3
Hehe! Leie gravemaskin? :p skjønner at jeg må skaffe meg ny hest når billånet er borte!

Dag 1 uten godis :) Har sååååååå lyst på sjokolade!!! Junior har vore stille men kun fordi eg har bært og byssa sia kl 18 i dag. Slokna offesielt kl 21:40! Og da får eg såååååå lyst på godis!!!!

Når dagen er omme så er det en uke uten goddis. Begynner å merke det nå!!! Særlig i kjedsommelige stunder.

• Liker
Reactions: EJ
Her er ikkje Arin og form og lysten på godis er gigantisk!! Får ikkje tid eller mulighet til å laga meg skapleg mat :/

Her er ikkje Arin og form og lysten på godis er gigantisk!! Får ikkje tid eller mulighet til å laga meg skapleg mat :/

Samme her. I går lagde jeg ost og skinke muffins. Går og knasker på dem hele tida men nå er det snart ikke flere igjen :-(

Så... Hvordan går det med alle? Klarer dere holde dere? Ble sprekk igjen på 17.mai, men men :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
Så... Hvordan går det med alle? Klarer dere holde dere? Ble sprekk igjen på 17.mai, men men :p

Februar-14 mamma <3

Går dårlig... Sprekk på 17 mai ja...og dagen etter. Og i går fikk jeg forstoppelse og måtte hive innpå en pakke lakris. Og etter å ha trillet tur i to timer så måtte jeg også belønnes med litt is. He he he! Uff.

• Liker
Går dårlig... Sprekk på 17 mai ja...og dagen etter. Og i går fikk jeg forstoppelse og måtte hive innpå en pakke lakris. Og etter å ha trillet tur i to timer så måtte jeg også belønnes med litt is. He he he! Uff.

Eg starta på igjen, men fant ut at da var eg ferdig etter dåpen :P Så, da prøve me igjen etter dåpen ;)

Bah! Begynner å bli rimelig oppgitt av sambo som skal sitte og trykke i seg snop og potetgull rett fremfor meg flere ganger i uka! Syns det er så lite hyggelig gjort... :(

Februar-14 mamma <3

Har vi gitt opp? Jeg prøver igjen...

Back
Topp