I dag sprekker jegheeeelt nødt å ha litt snacks til grand prix!!!
Februar-14 mamma <3
Eg trur du klare det
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag sprekker jegheeeelt nødt å ha litt snacks til grand prix!!!
Februar-14 mamma <3
Jeg kan bekrefte at din mamma snakker santMamma færska meg med cola I kjøleskapet og fortalte at etter fylte 20, så er fettet vanskelig å få avdritt...
Sent fra min LT26i via Tapatalk
Hehe! Leie gravemaskin?Jeg kan bekrefte at din mamma snakker santog kiloene kommer mye raskere på etter 20 også!
var tynn som ei flis før, kunne spise ALT og MASSE! Av alt! Passerte 20 og begynte å legge på meg. Passerte 25 og begynte VIRKELIG å legge på meg! Nå har jeg passert 30 og vil helst bare grave meg ned (men orker ikke da jeg må grave så stoooor grav
)!
Februar-14 mamma <3
Her er ikkje Arin og form og lysten på godis er gigantisk!! Får ikkje tid eller mulighet til å laga meg skapleg mat :/
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Så... Hvordan går det med alle? Klarer dere holde dere? Ble sprekk igjen på 17.mai, men men![]()
Februar-14 mamma <3
Går dårlig... Sprekk på 17 mai ja...og dagen etter. Og i går fikk jeg forstoppelse og måtte hive innpå en pakke lakris. Og etter å ha trillet tur i to timer så måtte jeg også belønnes med litt is. He he he! Uff.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app