Sambo spiser snop i dag også............
Februar-14 mamma <3
Spark han i rompa
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sambo spiser snop i dag også............
Februar-14 mamma <3
Jeg har prøvd! Leeengeeee! For det er pga han jeg har lagt så sinnsykt mye på meg... Eller.. Er jo min feil fordi jeg trykker i meg, men hadde ikke trykket i meg om ikke han dro all mulig slags mannskjit inn i husetSpark han i rompaSpør om han kan hjelpa deg med ditt mål med å ikkje eta godis osv framfor deg. Han kan i det minste vera snill og gjera det bak ryggen din
![]()
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Jeg har prøvd! Leeengeeee! For det er pga han jeg har lagt så sinnsykt mye på meg... Eller.. Er jo min feil fordi jeg trykker i meg, men hadde ikke trykket i meg om ikke han dro all mulig slags mannskjit inn i husetjeg er nå 25 kilo mer enn jeg var da jeg traff han... Han mener jeg ikke trenger å spise selv om det er i hus, mens hodet mitt ikke klarer å tenke på annet hvis jeg vet det finnes. Men nå er det stopp, han får bare spise snop, jeg MÅ skjerpe meg! Hjelper med slike utfordringer som dette
Februar-14 mamma <3
Ingen snop her heller
Sent from my iPhone using BV Forum
Du er ikke den eneste der her har jeg å gått opp i vekt så nu har jeg sluttet å spise godter men tilatter meg selv å spise 86 eller 70 prosent sjokolade bare lørdager for litt mørk sjokolade er suntJeg er med! Har gått opp god del kg de siste ukene.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ny start igjen i morgen daJeg sprakk i dag.![]()
var så sliten og trøtt og gikk på autopilot. Så da satt jeg plutselig å goffla lakris.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app