30/7

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hello :)
Litt kjølig å stå opp, for alle vinduene står oppe. Men,deilig å ikke svette også :)
Ungene har spist litt,og ser på Wonder Pets.
Jeg sovnet til slutt igår,så nå skal jeg ikke sove en så sen ettermiddagslur :)

Har dere og barna sovet godt?
Hvordan er været hos dere idag og hva er planene? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hello :)
Litt kjølig å stå opp, for alle vinduene står oppe. Men,deilig å ikke svette også :)
Ungene har spist litt,og ser på Wonder Pets.
Jeg sovnet til slutt igår,så nå skal jeg ikke sove en så sen ettermiddagslur :)

Har dere og barna sovet godt?
Hvordan er været hos dere idag og hva er planene? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg ligger i sengen enda, men jeg tror det er fint vær :-p
Deilig at det er litt kjølig da!
Alle sov lenge i dag, mulig ungene var slitne etter gårsdagen selvom de storkoste seg.
Det blir en rolig formiddag med utelek på oss før minsten skal til mamma og vi skal handle skolesekk med T :)

Surfer mobilt!

God morgen:)
Jeg fikk sove til 10 idag, helt herlig!!! Tror jeg har vært ganske sliten mot slutten av reisen for føler meg helt matt i kroppen :p

Nå er det kaffe og innelek, og så skal jeg vaske noen maskiner med klær.

Vi skal dra på hytta idag eller i morgen, det blir deilig. Bare være masse ute, gå på tur på fjellet og på havet med båt. :)

18 grader og overskyet her idag! :D

Alle sov lenge i dag, mulig ungene var slitne etter gårsdagen selvom de storkoste seg.
Det blir en rolig formiddag med utelek på oss før minsten skal til mamma og vi skal handle skolesekk med T :)

Surfer mobilt!
Morro med skolesekkhandling :)

Han får ikke sånn gul sekk på skolen da?

God morgen:)
Jeg fikk sove til 10 idag, helt herlig!!! Tror jeg har vært ganske sliten mot slutten av reisen for føler meg helt matt i kroppen :p

Nå er det kaffe og innelek, og så skal jeg vaske noen maskiner med klær.

Vi skal dra på hytta idag eller i morgen, det blir deilig. Bare være masse ute, gå på tur på fjellet og på havet med båt. :)

18 grader og overskyet her idag! :D

Deilig å sove ut :-) sov fra litt over 7 til 10 jeg og. Elsker å sove hehe.

Hvor har dere hytte hen da?
Kos dere masse der da. Når begynner H i barnehagen igjen?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Surfer mobilt!
Deilig å ligge litt lenger på morgenen :-):-)
Lykke til på sekkshopping :-D

Lennypenny: bare deilig med kjøligere luft:D er det her idag å! Måtte lukke vindu til Liana istad, for det blåste så kaldt inn i stua:P målte 21 der inne.. haha..
Ellers har vi sovet greit;) vært oppe et par ganger hos Emira.

Fru H: blir nok ganske så stas med skolesekk-shopping :D:D i vår kommune så får alle som begynner i 1klasse en sekk fra kommunen, sånn at alle i trinnet har samme sekker:)

Marian87: det tar på med så mye reising ja! Men da blir det nok ekstra godt å dra til hytta:) kos dere i det gode været:D:P hehe..

Hajoo!

Det var min tur til å sove idag, så da sov jeg til rundt 9..da ble jeg vekket at Liana som smalt igjen døra ved siden av rommett:P (rommet til Emira).. jeg har fått dusjet og sminket meg, og spist frokost:) Leoh ble vekket 6:30 av Emira, så han sover nå og har sovet en stund:)

Aner ikke hva vi skal finne på idag! Igår tok sambo med jentene til en strand som ligger 20-30 min unna med bil..var der å så på vannet og fikk is og kuli:) så ville ikke bilen starte når dem skulle hjem:P haha..

Ønsker dere en god dag❤

Lennypenny:
Deilig med litt kjøligere luft:mad: hehe, en sein ettermiddagslur er ikke alltid så lurt. Kjipt og ligge i senga og se i taket når det er seint og sovetid;)

Marian87:

Herlig og sove litt lenge og at det er litt kjøligere temperatur:) Så koselig og dra på hytta og kunne fra ut med båt:)

FruhH:
Så gøy og handle skolesekk, da blir han nok svært stolt:) Husker jeg Mathea var:)

Anita87:
Ojj, den er lei når ikke bilen vil starte. Var det lite batteri på den?

Deilig å sove ut :-) sov fra litt over 7 til 10 jeg og. Elsker å sove hehe.

Hvor har dere hytte hen da?
Kos dere masse der da. Når begynner H i barnehagen igjen?

Sjeldent jeg sover så lenge, og klarer aldri å legge meg igjen om jeg allerede har stått opp :p Men kjente at det var behov for litt ekstra søvn idag ja ;)

Vi har hytte ca 45 minutter utfor byen. Er svigers sin hytte da, men vi får bruke den så mye vi vil :)

Hermine begynner i bhg 11. August.

Lennypenny:
Deilig med litt kjøligere luft:mad: hehe, en sein ettermiddagslur er ikke alltid så lurt. Kjipt og ligge i senga og se i taket når det er seint og sovetid;)

Marian87:

Herlig og sove litt lenge og at det er litt kjøligere temperatur:) Så koselig og dra på hytta og kunne fra ut med båt:)

FruhH:
Så gøy og handle skolesekk, da blir han nok svært stolt:) Husker jeg Mathea var:)

Anita87:
Ojj, den er lei når ikke bilen vil starte. Var det lite batteri på den?

Ja var batteriet som var litt ustabil..så den gode stefaren min skiftet til et større som han hadde stående i garasjen:cool::D

Ja var batteriet som var litt ustabil..så den gode stefaren min skiftet til et større som han hadde stående i garasjen:cool::D

Så snill han er og godt det ordna seg:) Ikke så artig og stå stranda med små barn ett sted;)

Barna våkna halv 8 og jeg sov til 12;) Så sov kjempelenge, nesten litt for lenge! Mannen har diska opp med egg og bacon og salat nå til lunsj)snille mannen)<3 N er i bhgen og ellers tar vi det bare kuli hjemme:) Barna leker så fint i hagen:) Kjøligere i lufta idag, og det er sååå godt:) 21 grader i skyggen nå:)

Ha en fiiin dag alle sammen:)

Så snill han er og godt det ordna seg:) Ikke så artig og stå stranda med små barn ett sted;)

Ja han er alltid supersnill og hjelper uten å klage :) nei ikke noe gøy det.. men så var det en butikk der, og var da dem kjøpte seg is og drikke mens dem ventet på faren min som skulle hjelpe med å få liv i det gamle batteriet :)

Barna våkna halv 8 og jeg sov til 12;) Så sov kjempelenge, nesten litt for lenge! Mannen har diska opp med egg og bacon og salat nå til lunsj)snille mannen)<3 N er i bhgen og ellers tar vi det bare kuli hjemme:) Barna leker så fint i hagen:) Kjøligere i lufta idag, og det er sååå godt:) 21 grader i skyggen nå:)

Å så deilig å sove til 12 :D og enda bedre å få en så god lunsj:rolleyes:
Kos dere masse med hage og litt kjøligere temp :) passe nå syns jeg.. hehe

Så deilig å sove lenge. Ikke så ofte du gjør det :-)
Helt enig med tempen også. Deilig og luftig. Endelig. Litt fælt å si det :-)

Godt med lunsj fra mannen :-)

Hajoo!

Det var min tur til å sove idag, så da sov jeg til rundt 9..da ble jeg vekket at Liana som smalt igjen døra ved siden av rommett:P (rommet til Emira).. jeg har fått dusjet og sminket meg, og spist frokost:) Leoh ble vekket 6:30 av Emira, så han sover nå og har sovet en stund:)

Aner ikke hva vi skal finne på idag! Igår tok sambo med jentene til en strand som ligger 20-30 min unna med bil..var der å så på vannet og fikk is og kuli:) så ville ikke bilen starte når dem skulle hjem:P haha..

Ønsker dere en god dag❤
Deilig å sove litt :-) det gjør underverker for kroppen :-D
Så koselig at de var på tur i går. Oi, hva gjorde de da? Kjedelig :-(
Ja litt kjølig, men er godt å ikke sitte stille og svette også :-)

Lennypenny: bare deilig med kjøligere luft:D er det her idag å! Måtte lukke vindu til Liana istad, for det blåste så kaldt inn i stua:P målte 21 der inne.. haha..
Ellers har vi sovet greit;) vært oppe et par ganger hos Emira.

Fru H: blir nok ganske så stas med skolesekk-shopping :D:D i vår kommune så får alle som begynner i 1klasse en sekk fra kommunen, sånn at alle i trinnet har samme sekker:)

Marian87: det tar på med så mye reising ja! Men da blir det nok ekstra godt å dra til hytta:) kos dere i det gode været:D:P hehe..
Har hun sovet urolig? Håper natten blir bedre :-)

Deilig å sove litt :-) det gjør underverker for kroppen :-D
Så koselig at de var på tur i går. Oi, hva gjorde de da? Kjedelig :-(
Ja litt kjølig, men er godt å ikke sitte stille og svette også :-)

Faren min dro til dem for å hjelpe å starte bilen.. hehe..

Ja synd det mye bedre temp nå enn over 30 i skyggen:P

Har hun sovet urolig? Håper natten blir bedre :-)

Ja hun har drømt noen ganger. Blir fort sånn at om hun våkner én gang, så våkner hun ofte flere ganger å.. og det er kun meg hun vil skal komme :P

Back
Topp