30/7

Ja hun har drømt noen ganger. Blir fort sånn at om hun våkner én gang, så våkner hun ofte flere ganger å.. og det er kun meg hun vil skal komme :P
Så kjedelig :-( ofte er det kun mamma hehe. ..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hva har dere gjort i dag?
Vi har vært i parken på de fine lekeplassene der (har sesongkort) ... deretter dro vi hjem å har spist middag, lekt ute og nå er det barne-tv før legging :-)

Alt fint med dere? :-D

Så kjedelig :-( ofte er det kun mamma hehe. ..

Ja ofte bare mamma som hjelper ;) litt slitsomt når det er på natta.. haha

Meg og Leoh-mann♡
1406737920099.jpg
1406737928917.jpg

God kveld, damer!
Vi sov til kl.10 i dag alle mann. Lillebror overnatta og hjalp til med skraping i dag også. Jeg har ikke vært i form i dag og har vært sengeliggende mesteparten av dagen med tretthet, kvalme og noen stikkende smerter der ks-arret er. Skal prøve å få ned litt mat så snart vesla sovner, også blir det sofaen resten av kvelden.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld, damer!
Vi sov til kl.10 i dag alle mann. Lillebror overnatta og hjalp til med skraping i dag også. Jeg har ikke vært i form i dag og har vært sengeliggende mesteparten av dagen med tretthet, kvalme og noen stikkende smerter der ks-arret er. Skal prøve å få ned litt mat så snart vesla sovner, også blir det sofaen resten av kvelden.

Hmmmm...kan det være en liten huleboer på gang kanskje? ;)

God bedring! :)

Hallo :)
Da er vi innstallert på hytta, Hermine er i seng og jeg venter på at hun skal sovne nå. Hun er en smule på overtid så hun er bikka til hyper og ligger å synger/nynner :P

Herlig stille her ute med havet, kun måkeskrik som "bråker" :rolleyes: Nå skal vi bare slappe av og ha rolige dager resten av uka.

Starter fint med sofaslækk nå i kveld :cool:

Det er nok ikke det!:p
Har testa OG hatt mensen, så det er nok noe anna.

Hørt sånt, og jeg som fikk forhåpninger :P ;)
Er vel tilfeldig at det stikker over arret da :confused:

Kanskje Tea har smittet deg? :eek: Det må være Forumsyken!!! Best jeg logger av før jeg blir smittet :P

Hørt sånt, og jeg som fikk forhåpninger :P ;)
Er vel tilfeldig at det stikker over arret da :confused:

Kanskje Tea har smittet deg? :eek: Det må være Forumsyken!!! Best jeg logger av før jeg blir smittet :P
Ja, kanskje det er Forumsyken!! Har hørt at den er veldig smittsom. Er bare noen tastetrykk som skal til.;)

Kos dere masse på hytta!!:)

Ingrid : god bedring... du har ikke belastet deg på et vis og derfor har du vondt i arret?

Ja, kanskje det er Forumsyken!! Har hørt at den er veldig smittsom. Er bare noen tastetrykk som skal til.;)

Kos dere masse på hytta!!:)

Et trykk og du er hekta..kanskje det er avstinenser du lider av? :P

Takk for det! Er rimelig sliten etter all reisinga så det passet fint å dra ifra all klesvasken og husarbeidet hjemme litt ;)

Et trykk og du er hekta..kanskje det er avstinenser du lider av? :P

Takk for det! Er rimelig sliten etter all reisinga så det passet fint å dra ifra all klesvasken og husarbeidet hjemme litt ;)
Rett og slett abstinenser! Føler meg bedre allerede. :p

Kan tenke meg at det gjør seg med en hyttetur da, ja. Jeg vil også på hytta, men er redd for at det er fryktelig mye klegg der.

Rett og slett abstinenser! Føler meg bedre allerede. :p

Kan tenke meg at det gjør seg med en hyttetur da, ja. Jeg vil også på hytta, men er redd for at det er fryktelig mye klegg der.

Det var jo enda godt at du fikk deg en dose forum for helsa nå da ;)

Ja, det er egentlig ikke væranes her ute i juli dersom det er varmt pga all kleggen. Men nå er det 15 grader, overskyet og duskregn så ingen dyr :D Satser på at været holder seg slik, ellers må vi nok rømme hjem igjen :P

Back
Topp