30/7

God kveld, damer!
Vi sov til kl.10 i dag alle mann. Lillebror overnatta og hjalp til med skraping i dag også. Jeg har ikke vært i form i dag og har vært sengeliggende mesteparten av dagen med tretthet, kvalme og noen stikkende smerter der ks-arret er. Skal prøve å få ned litt mat så snart vesla sovner, også blir det sofaen resten av kvelden.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja nå skuffer du oss her med å ikke være gravid :P haha neida <3 håper du blir bedre snart!

Mini-Emira :-D FINE BILDER av dere ♡

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hehe takk..der sa du noe!;) dem er veldig like.. så på babybilder av Emira idag..nesten Leoh jo :P

Har kjøpt pizza...... Nå skal jeg hjem til Khalid å spise oss gode og fete :-D :-D

Haha hørted digg ut:D nyt den!;)

Jada hun slokna omsider :)

16 grader på soverommet så jeg gleeeeder meg til å legge meg :D :P

Haha deilig da.. selvom jeg fryser ved 16 grader :P men godt å kunne pakke seg godt inn i dyna :D

Haha deilig da.. selvom jeg fryser ved 16 grader :P men godt å kunne pakke seg godt inn i dyna :D
Jeg synes 15-16 grader er perfekt, akkurat passe varmt så jeg ikke blir svett under sommerdyna :P :D

Om vinteren har vi 10-12 grader på soverommet, og selv da svetter jeg under termodyna :P

Jeg synes 15-16 grader er perfekt, akkurat passe varmt så jeg ikke blir svett under sommerdyna :P :D

Om vinteren har vi 10-12 grader på soverommet, og selv da svetter jeg under termodyna :P

Haha da er vi veldig forskjellig! Går det under 17 grader på soverommet, så ligger jeg å fryser selv med pysj, sokker og dyne:eek: så prøver å holde det på 18-19 om vinteren :) sommeren er det nesten umulig:p

Haha da er vi veldig forskjellig! Går det under 17 grader på soverommet, så ligger jeg å fryser selv med pysj, sokker og dyne:eek: så prøver å holde det på 18-19 om vinteren :) sommeren er det nesten umulig:p
Haha, jeg dauer som regel av varme dersom tempen er 19 grader på soverommet. Da setter vi vifta på :P Men etter denne ferien er vi jo blitt noe avklimatisert så i går var det deilig med 20 grader på rommet ;)

Nei, ingen utdeling av sekker i denne kommunen - da hadde vi nok ikke kjøpt egen sekk :p :D

Det ble en tøff sekk fra Bergans :D Superfornøyd gutt :)

Og så ble det grillings hos mampap etterpå :)

Haha, jeg dauer som regel av varme dersom tempen er 19 grader på soverommet. Da setter vi vifta på :P Men etter denne ferien er vi jo blitt noe avklimatisert så i går var det deilig med 20 grader på rommet ;)

Haha du er som faren og broren min ;) det er jo som på våren, er det 10 grader ute så er det såå godt og varmt.. men om høsten er det jo nesten frysepunktet:p

Haha deilig da.. selvom jeg fryser ved 16 grader :p men godt å kunne pakke seg godt inn i dyna :D

jeg også fryser ved 16 grader, må ha det rundt 20 - da sover jeg godt :) God natta alle sammen :)

Samme her. Liker kalde soverom. Og gubben fryser. Gruer meg til vinteren. Da får han ligge på sofaen haha nei da :-) :-)

Ja husker det da du la ut babybilder av E. Skikkelig like :-) gøy :-D

Ja er gøy.. han er bare en gutteversjon av hun :)

Back
Topp