Så kjedelig :-( ofte er det kun mamma hehe. ..Ja hun har drømt noen ganger. Blir fort sånn at om hun våkner én gang, så våkner hun ofte flere ganger å.. og det er kun meg hun vil skal komme![]()
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig :-( ofte er det kun mamma hehe. ..Ja hun har drømt noen ganger. Blir fort sånn at om hun våkner én gang, så våkner hun ofte flere ganger å.. og det er kun meg hun vil skal komme![]()
Det var ennå godt :-DFaren min dro til dem for å hjelpe å starte bilen.. hehe..
Ja synd det mye bedre temp nå enn over 30 i skyggen![]()
Så kjedelig :-( ofte er det kun mamma hehe. ..
Hmmmm...kan det være en liten huleboer på gang kanskje?God kveld, damer!
Vi sov til kl.10 i dag alle mann. Lillebror overnatta og hjalp til med skraping i dag også. Jeg har ikke vært i form i dag og har vært sengeliggende mesteparten av dagen med tretthet, kvalme og noen stikkende smerter der ks-arret er. Skal prøve å få ned litt mat så snart vesla sovner, også blir det sofaen resten av kvelden.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er nok ikke det!Hmmmm...kan det være en liten huleboer på gang kanskje?
God bedring!![]()
Hørt sånt, og jeg som fikk forhåpningerDet er nok ikke det!
Har testa OG hatt mensen, så det er nok noe anna.
Så fine dere er
Ja, kanskje det er Forumsyken!! Har hørt at den er veldig smittsom. Er bare noen tastetrykk som skal til.Hørt sånt, og jeg som fikk forhåpninger![]()
![]()
Er vel tilfeldig at det stikker over arret da![]()
Kanskje Tea har smittet deg?Det må være Forumsyken!!! Best jeg logger av før jeg blir smittet
![]()
Mini-Emira :-D FINE BILDER av dere ♡
Et trykk og du er hekta..kanskje det er avstinenser du lider av?Ja, kanskje det er Forumsyken!! Har hørt at den er veldig smittsom. Er bare noen tastetrykk som skal til.
Kos dere masse på hytta!!
Rett og slett abstinenser! Føler meg bedre allerede.Et trykk og du er hekta..kanskje det er avstinenser du lider av?![]()
Takk for det! Er rimelig sliten etter all reisinga så det passet fint å dra ifra all klesvasken og husarbeidet hjemme litt![]()
Takk, Lene.Ingrid : god bedring... du har ikke belastet deg på et vis og derfor har du vondt i arret?
Kjipt da :-(Takk, Lene.![]()
Veit ikke. Det kommer og går, så det er nok ikke noe alvorlig.
Det var jo enda godt at du fikk deg en dose forum for helsa nå daRett og slett abstinenser! Føler meg bedre allerede.
Kan tenke meg at det gjør seg med en hyttetur da, ja. Jeg vil også på hytta, men er redd for at det er fryktelig mye klegg der.