3 +

Endelig kom den etterlengtet 3+ er 5+6 i dag
Har stressa mye med detta:oops::oops:
Er jo ingen garanti, men har aldri klart å få den før ( var ikke like gal de to første svangerskapene som gikk bra)
Nå skal det sluttes å teste, og håpe det kommer litt kvalme snart. (Bare litt altså):wideyed:
 
Jeg har også fått 3+ i dag! [emoji3] 5+6. Da skal jeg slappe av og glede meg til ul om litt over en uke [emoji5]
 
Da jeg ble gravid forrige gang så tok jeg hcg 2 ganger i uken fra 4 uker ut 6 uker.. men er en testtøs så jeg måtte teste å teste fordi om prøvene var stigende:pville så gjerne ha den 3+..tok en test på morningen i uke 5+5 tror jeg det var før blodprøve..den visste 2-3.. skal slå ut på 3+ med over 2000.. fikk svar på blodprøven dagen etter å den var på 4800! Så man skal IKKE stole 100% på de testene..kan få mange unødvendige bekymringer av det:(
 
Fikk det plutselig for meg at jeg måtte teste for 3+ i dag, til tross for at jeg jo allerede er 6+2. Ble akutt livredd for svaret, men neida 3+ kom som den skulle. Så da har jeg bestilt time til ul på fredag :D
 
Måtte ta en ny test i dag. Gravid 2-3 [emoji1] brukte veldig lang tid på å komme frem med uketallet. Gravid kom opp ganske fort, men 2-3 tok lang tid. Iallfall steget på ei uke [emoji4]
 
4c8310a0c04d0d14dc4ddf8d4659142c.jpg


Hva tror dere ?[emoji4]
 
Jeg fikk også 3+ i dag [emoji16] Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle ta flere tester, men etter ultralyden på mandag ble jeg så usikker, så svidde av en i dag [emoji4] Aaaaner jo ikke hvor langt jeg er nå da, men tipper jeg må være rundt 5+5/5+6 eller noe...
 
Tok min siste CB i dag jeg også, 5+6 og endelig 3+. [emoji4] Nå skal jeg ikke foreta meg noe mer før TUL i uke 12, om det ikke skjer noe dramatisk innen den tid da.
 
Back
Topp