3 +

Jeg fikk 3+ når jeg var 5+5, så jeg dro på ultralyd [emoji85] var vist minst en uke mindre, men med to fostersekker [emoji85] ikke noe inni de enda!! Så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg! Veldig spent på å se om jeg blir trebarns mamma eller tobarns mamma i mai[emoji85][emoji7]
Weee blir spenndexsmile9xsmile9xsmile9
 
5+2 og ingen 3+ ennå:nailbiting::nailbiting:
5+2 i dag jeg også, og fikk 2-3 på digital i dag morges. Jeg åpnet den opp da, og så at alle tre strekene var veldig sterke, så er nok ikke lenge igjen nå før det blir 3+. På den jeg åpnet på søndag var den ene streken litt svakere, så det er i hvert fall stigning:)
 
Vet dere at eggløsning var for over 3 uker siden? Ifølge menstermin er jeg 5+6, men jeg vet jeg har lang syklus så jeg hadde eggløsning dag 19. Så er "kun" 5+0. Hadde jeg testet ut i fra menstermin hadde jeg nok ikke fått 3+ når jeg er 5+0... bare en tanke ;) Dropper dog å teste, har slått meg til ro med positive tester :)
 
Vet dere at eggløsning var for over 3 uker siden? Ifølge menstermin er jeg 5+6, men jeg vet jeg har lang syklus så jeg hadde eggløsning dag 19. Så er "kun" 5+0. Hadde jeg testet ut i fra menstermin hadde jeg nok ikke fått 3+ når jeg er 5+0... bare en tanke ;) Dropper dog å teste, har slått meg til ro med positive tester :)
Jeg vet jeg hadde eggløsning 13 august. Klarer ikke slå meg til ro, er konstant bekymret. Testinga gjør det ikke akkurat bedre
 
5+2 i dag jeg også, og fikk 2-3 på digital i dag morges. Jeg åpnet den opp da, og så at alle tre strekene var veldig sterke, så er nok ikke lenge igjen nå før det blir 3+. På den jeg åpnet på søndag var den ene streken litt svakere, så det er i hvert fall stigning:)
Har du bilde?
Jeg har demontert mine også, men blir ikke helt klok på dem.
 
Har du bilde?
Jeg har demontert mine også, men blir ikke helt klok på dem.
Nei, dessverre jeg kastet det i søpla før jeg tenkte på å ta bilde.

Det er vel sånn at den streken som står alene står for 1-2, for den er absolutt sterkest. Og av de to som står sammen så står en for 2-3 og den andre for 3+. Hvis jeg holdt den rett vei, så tror jeg det er den til venstre som står for 3+ for den var svakest da jeg testet søndag.
 
Nei, dessverre jeg kastet det i søpla før jeg tenkte på å ta bilde.

Det er vel sånn at den streken som står alene står for 1-2, for den er absolutt sterkest. Og av de to som står sammen så står en for 2-3 og den andre for 3+. Hvis jeg holdt den rett vei, så tror jeg det er den til venstre som står for 3+ for den var svakest da jeg testet søndag.
Så den svakeste er den som blir 3+
La ved bilde av mine jeg, den øverste er 1-2 de andre er 2-3
Den nederste er fra i dag, den nestnederste fra i går..
Tenker jeg har blitt helt skrullete o_O
Syns det er lite stigning, men så skal man jo ikke sjekke stigningen ved å åpne de. Men som sagt er jeg nok litt gal denne gangen
 

Vedlegg

  • IMG_2053.JPG
    IMG_2053.JPG
    621,8 KB · Visninger: 58
Så den svakeste er den som blir 3+
La ved bilde av mine jeg, den øverste er 1-2 de andre er 2-3
Den nederste er fra i dag, den nestnederste fra i går..
Tenker jeg har blitt helt skrullete o_O
Syns det er lite stigning, men så skal man jo ikke sjekke stigningen ved å åpne de. Men som sagt er jeg nok litt gal denne gangen

Ja, vet man skal jo egentlig ikke åpne de, men klarer ikke motstå.
Du har jo stigning i hvert fall! Det er kjempepositivt:) tror du må vente noen dager til kanskje for å få 3+
Min siste strek(altså den nederst til venstre på bildet ditt) er litt sterkere og jeg fikk 2-3.
 
Blir paranoid av å lese her[emoji28] Sist jeg var gravid tok jeg kun en test, og det var det! Merker nå at jeg har veldig lyst å følge med og finne ut mest mulig fortest mulig...! Mye reddere for SA/MA denne gangen av en eller annen grunn.
 
Blitt litt paranoid selv her nå. Jeg er ganske sikker på min eggløsning 16 august. Det vil si jeg er 22 dager i dag. Den viste 2-3 nå. Burde jeg bekymre meg da?! Aldri trodd dette var en ting man må sjekke for å se at alt er bra [emoji15][emoji15]
 
Blitt litt paranoid selv her nå. Jeg er ganske sikker på min eggløsning 16 august. Det vil si jeg er 22 dager i dag. Den viste 2-3 nå. Burde jeg bekymre meg da?! Aldri trodd dette var en ting man må sjekke for å se at alt er bra [emoji15][emoji15]
Det er absolutt ikke en ting man skal sjekke for at alt er bra, skal vist ta den ukeindikatoren med en liten klype salt. Er noen inkludert meg selv som henger seg litt mye opp i den 3+. Har lest om fler som ikke har fått den, men allikevel har høy HCG og bra stigning.
Jeg fikk beskjed av min gyn i går om å skjerpe ang den testinga, jeg har mista etpar ganger og tolker alle mine tester som for svake og burde de ikke vært sterkere osv.
Ikke bekymre deg for den testen. Prøv heller å nyt at du er gravid:Heartred
 
Fortsatt 2-3 her, 5+4 i dag. Blir vel ny til helgen da :D Skal uansett på tidlig ul torsdag eller fredag neste uke.
 
Testet 5+4 i dag, fremdeles 2-3 [emoji13]
 
Testet 5+4 i dag, fremdeles 2-3 [emoji13]
Jeg ogsåo_O men har operert de og de er kjempe sterke, satser på 3+ i morra.
Har fått beskjed om å slutte med å teste( klarer det jo ikke) :oops::oops:
Alt er nok i skjønneste orden for oss
 
Jeg ogsåo_O men har operert de og de er kjempe sterke, satser på 3+ i morra.
Har fått beskjed om å slutte med å teste( klarer det jo ikke) :oops::oops:
Alt er nok i skjønneste orden for oss

Skal opp og åpne den i kveld jeg også, selv om det kanskje er for sent? [emoji848] Jeg kommer nok til å teste til jeg får 3+, selv om jeg vet jeg ikke burde[emoji12] Men jeg synes dagene går så sent, så greit å ha et delmål [emoji28] Jeg blir heller ikke kjempestressa av å ikke få det. Tror jeg [emoji51] Alt er nok i orden som du sier [emoji5]
 
Fikk 3+ i dag:D Testet ikke torsdag og fredag, så kan være jeg hadde fått 3+ da også siden testen var så sterk onsdag. Var ikke kjempebekymret, men deilig å få det bekreftet. Så nå skal testingen ta slutt:)
 
Back
Topp