3 +

Qvini

Glad i forumet
Jeg har svidd av en del penger på disse clear blue digitale nå [emoji85][emoji38] jeg meistet en gang og da fikk jeg først 2-3 uker, og så en uke etterpå gikk den ned til 1-2 uker [emoji85] men når jeg gikk gravid andre gang fikk jeg 3+

Så av en eller annen grunn er det veldig viktig for meg å få denne på testen [emoji85] den kom ikke Idag heller [emoji31] så sporet ned på butikken å kjøpte to til! Noen som har fått 3 + enda på disse? Jeg skal være 5+4 Idag! Fikk 2-3 sist onsdag - på ettermiddagen viss jeg ikke husker feil!

Heldigvis så føler jeg meg gravid, og ingen tegn til blod eller noe! Men når jeg har mistet før i denne uken, er den så skummel [emoji33]
 
For tidlig her, men har også shoppa de testene i dag.
Håper den blir 3+ for deg snart!
 
Jeg fikk 3+ i dag, 4+6 :) men! Var hos legen i går, som sa at det er veldig individuelt mtp hvor raskt HCG øker og hun anbefalte aldri sine pasienter å stole på CBD, da de kan være veldig misvisende. Stol heller på symptomene dine :)

Her er en tabell hvor du ser hvor stor forskjellen kan være etter DPO;
IMG_2715.JPG
 
Jeg fikk 3+ i dag, 4+6 :) men! Var hos legen i går, som sa at det er veldig individuelt mtp hvor raskt HCG øker og hun anbefalte aldri sine pasienter å stole på CBD, da de kan være veldig misvisende. Stol heller på symptomene dine :)

Her er en tabell hvor du ser hvor stor forskjellen kan være etter DPO;
Vis vedlegget 231410

Gratulerer så mye med 3 + [emoji322]
 
Sånn er jeg og:nailbiting: tenker å vente til jeg er 6+ ca ( tror ikke jeg klarer men) har lest at de testene og ang uke ikke er helt til å stole på. Etter to spontanaborter på kort tid har jeg blitt hysterisk redd for at det skjer igjen, og har aldri fått over 2-3:oops:
Gyn foreslo HCG måling, og skal ta første prøve i morgen. Den dagen jeg får 3+ skal det feires litt:hello2
Den dukker nok snart opp hos deg skal du se
 
26a1f12632a998d6a2f3f15d3a3e41eb.jpg


Hurra!![emoji322][emoji322] Idag kom den endelig 3+ [emoji173]
 
Kan avsløre at 4+6 var for tidlig [emoji12]
 
Er 4+ 6 idag jeg også. Når tenker du å prøve på ny? Ønsker meg 3+ har ikke kommet meg dit i de to forrige svangerskapene.

Det blir denne gangen [emoji5] Ser flere har fått 3+ 5+3 og 5+4, så får nok vente til da [emoji846] Siste testen jeg har liggende, og hadde ikke planer om å kjøpe nye [emoji13] Så gøy at vi har kommet like langt da!
 
26a1f12632a998d6a2f3f15d3a3e41eb.jpg


Hurra!![emoji322][emoji322] Idag kom den endelig 3+ [emoji173]
Gratulerer!! :) Tok en i dag jeg, men 5+0 var for tidlig :D
Håper å få se 3+ om en ukes tid!
 
Gratulerer!! :) Tok en i dag jeg, men 5+0 var for tidlig :D
Håper å få se 3+ om en ukes tid!

Jeg fikk 3+ når jeg var 5+5, så jeg dro på ultralyd [emoji85] var vist minst en uke mindre, men med to fostersekker [emoji85] ikke noe inni de enda!! Så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg! Veldig spent på å se om jeg blir trebarns mamma eller tobarns mamma i mai[emoji85][emoji7]
 
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+5, så jeg dro på ultralyd [emoji85] var vist minst en uke mindre, men med to fostersekker [emoji85] ikke noe inni de enda!! Så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg! Veldig spent på å se om jeg blir trebarns mamma eller tobarns mamma i mai[emoji85][emoji7]
Oi oi oi.. dette blir spennende :D
Jeg skal til ul i uke 8. Jeg må bare se hjerteslag!
 
Det blir denne gangen [emoji5] Ser flere har fått 3+ 5+3 og 5+4, så får nok vente til da [emoji846] Siste testen jeg har liggende, og hadde ikke planer om å kjøpe nye [emoji13] Så gøy at vi har kommet like langt da!
Ja satser på vi får denne 3+ en snart begge toxsmile9jeg tenkte å ta ny på onsdag.
 
Back
Topp