~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
God jul, og lykke til med oppstart 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod jul, og lykke til med oppstart![]()
Så spennendeDet gikk heldigvis fint på kontrollen i dag, 6 follikler i fin størrelse og 2 litt mindre som vi håper også blir noe av. Ny kontroll på mandag og uttak antagelig torsdag eller fredag. Nå er jeg så letta![]()
TakkSå spennende, masse lykke til![]()
![]()
![]()
Kunne ikke vært mer enig! Nå er jeg lei mensen!Ja, nå er det på tide at vi lykkes![]()
Hehe, ja ikke noe mer mensen til oss i 2020Kunne ikke vært mer enig! Nå er jeg lei mensen!![]()
Håper jeg kommer etter deg med en spire i magenSå spennende! Det var ca samme antall jeg hadde på kontroll (tror faktisk det kun var 4-5 i grei størrelse), så dette ser jo veldig lovende ut![]()
Takk, det hadde vært så fint detSå bra! Nå håper jeg dere endelig kommer i mål![]()
Oi! Så deilig med tidligere uttak da! Krysser fingrene for god uttellingKontroll igjen i dag og det blir uttak allerede på onsdag9 egg ser det visst ut til å bli, men to-tre av de er muligens for små til å være modne. Blir spennende uke dette
![]()
Ja, litt godt å være ferdig med sprøytene. Eggløsningssprøyta i kveld og medisinfri dag i morgenOi! Så deilig med tidligere uttak da! Krysser fingrene for god uttelling![]()
Da må du nyte medisinfrie dager, så satser vi på fullklaff! Skal dere dyrke til blasto?Ja, litt godt å være ferdig med sprøytene. Eggløsningssprøyta i kveld og medisinfri dag i morgen
Nå håper jeg du snart får svar på prøvene og klarsignal for oppstart![]()
Jeg har lyst å be de dyrke til blasto, men de har ofte ville sette inn på dag to eller tre. Mulig de dyrker de som ikke settes inn til blasto evnt for å se om de egner seg til frys!Da må du nyte medisinfrie dager, så satser vi på fullklaff! Skal dere dyrke til blasto?
Ja, veldigSå spennende med uttak snart![]()