3 vil bli 4❤️

Det gikk heldigvis fint på kontrollen i dag, 6 follikler i fin størrelse og 2 litt mindre som vi håper også blir noe av. Ny kontroll på mandag og uttak antagelig torsdag eller fredag. Nå er jeg så letta❤️

Det gikk heldigvis fint på kontrollen i dag, 6 follikler i fin størrelse og 2 litt mindre som vi håper også blir noe av. Ny kontroll på mandag og uttak antagelig torsdag eller fredag. Nå er jeg så letta❤️
Så spennende ❤️

Så spennende! Det var ca samme antall jeg hadde på kontroll (tror faktisk det kun var 4-5 i grei størrelse), så dette ser jo veldig lovende ut :)

Så spennende! Det var ca samme antall jeg hadde på kontroll (tror faktisk det kun var 4-5 i grei størrelse), så dette ser jo veldig lovende ut :)
Håper jeg kommer etter deg med en spire i magen❤️

Så bra! Nå håper jeg dere endelig kommer i mål ❤️

Kontroll igjen i dag og det blir uttak allerede på onsdag:-) 9 egg ser det visst ut til å bli, men to-tre av de er muligens for små til å være modne. Blir spennende uke dette❤️

Kontroll igjen i dag og det blir uttak allerede på onsdag:) 9 egg ser det visst ut til å bli, men to-tre av de er muligens for små til å være modne. Blir spennende uke dette❤️
Oi! Så deilig med tidligere uttak da! Krysser fingrene for god uttelling ❤️

Oi! Så deilig med tidligere uttak da! Krysser fingrene for god uttelling ❤️
Ja, litt godt å være ferdig med sprøytene. Eggløsningssprøyta i kveld og medisinfri dag i morgen:-)
Nå håper jeg du snart får svar på prøvene og klarsignal for oppstart❤️

Ja, litt godt å være ferdig med sprøytene. Eggløsningssprøyta i kveld og medisinfri dag i morgen:)
Nå håper jeg du snart får svar på prøvene og klarsignal for oppstart❤️
Da må du nyte medisinfrie dager, så satser vi på fullklaff! Skal dere dyrke til blasto?

Da må du nyte medisinfrie dager, så satser vi på fullklaff! Skal dere dyrke til blasto?
Jeg har lyst å be de dyrke til blasto, men de har ofte ville sette inn på dag to eller tre. Mulig de dyrker de som ikke settes inn til blasto evnt for å se om de egner seg til frys!

Back
Topp