3 vil bli 4❤️

Æsj, det var fryktelig til uflaks :( Masse lykke til med inseminering, jeg krysser fingrene for et førjulsmirakel!

❤️❤️❤️ så trist å lese at forsøket ble slik!! Og at du fikk en så kjip dag!!
Lykke til med inseminering, krysser alt som krysses kan for et mirakel❤️

Æsj, det var fryktelig til uflaks :( Masse lykke til med inseminering, jeg krysser fingrene for et førjulsmirakel!
Ja det var skikkelig kjipt... Takk for at du krysser og gratulerer til deg med to streker❤️

❤️❤️❤️ så trist å lese at forsøket ble slik!! Og at du fikk en så kjip dag!!
Lykke til med inseminering, krysser alt som krysses kan for et mirakel❤️
Takk fine du, vi får håpe på et mirakel❤️ Hvordan går det med deg?

Da har jeg blitt inseminert, med testdato 1/12. Belager meg på nytt forsøk med oppstart sprøyter ca 26/12. Har selvsagt et ørlite håp, så vi krysser fingrene❤️

Da har jeg blitt inseminert, med testdato 1/12. Belager meg på nytt forsøk med oppstart sprøyter ca 26/12. Har selvsagt et ørlite håp, så vi krysser fingrene❤️
Krysser alt jeg har for at det blir ett vellykket inseminasjons forsøk :Heartred

Krysser med dere❤️❤️

Å, nei så utrolig uflaks dere har hatt! :Heartred
Jeg forstår godt at det er til å blir motløs og frustrert av. Jeg er litt forsiktig med å prøve å oppmuntre andre for min egen erfaring sier at det noen ganger føles meningsløst med andres positive tilrop og forsøk på oppmuntrende kommentarer når livet virkelig butter, men krysser allikevel fingrene for deg og sender deg mange gode tanker :Heartred

Å, nei så utrolig uflaks dere har hatt! :Heartred
Jeg forstår godt at det er til å blir motløs og frustrert av. Jeg er litt forsiktig med å prøve å oppmuntre andre for min egen erfaring sier at det noen ganger føles meningsløst med andres positive tilrop og forsøk på oppmuntrende kommentarer når livet virkelig butter, men krysser allikevel fingrene for deg og sender deg mange gode tanker :Heartred
Takk for fine ord og heiing❤️ Det er virkelig til å bli motløs av og jeg føler vi har hatt nok motgang nå i vår lange kamp for å få nr to. Håper vi kommer i mål enten nå eller på forsøket i januar:-)
Har lest litt i dagboken din uten å lagt igjen kommentar( er inne og leser en del, men orker ikke å være like aktiv på å kommentere som før). Ser at du er gravid! Gratulerer så mye❤️

Etter at jeg knakk sammen på kontoret til sykepleieren på hausken på torsdag bestemte jeg meg for å kontakte en jeg har tenkt lenge på, nemlig Tone Bråten. Hun er samtaleterapeut og har selv vært gjennom ivf. Gleder meg til å snakke med noen om alle disse ivf-årene og hva det har gjort med meg!

Etter at jeg knakk sammen på kontoret til sykepleieren på hausken på torsdag bestemte jeg meg for å kontakte en jeg har tenkt lenge på, nemlig Tone Bråten. Hun er samtaleterapeut og har selv vært gjennom ivf. Gleder meg til å snakke med noen om alle disse ivf-årene og hva det har gjort med meg!
Det høres spennende ut, håper det blir en god erfaring :angelic:

Takk fine du, vi får håpe på et mirakel❤️ Hvordan går det med deg?

jeg tror på mirakler❤️ Og nå håper jeg dere får et lite adventsmirakel❤️ Her går det bra! 21+5 idag, jeg vokser og lillebror er aktiv som bare det! Tiden flyr denne gangen!

Det synes jeg høres ut som et veldig klokt valg. Man står veldig alene med alle tankene og følelsene i dette nesten uansett hvor mange støttespillere man har rundt seg. Og så kan det være utrolig godt å kunne snakke med en neutral person som man ikke kjenner, men samtidig har mye kunnskap om tema. :Heartbigred

jeg tror på mirakler❤️ Og nå håper jeg dere får et lite adventsmirakel❤️ Her går det bra! 21+5 idag, jeg vokser og lillebror er aktiv som bare det! Tiden flyr denne gangen!
Sier ja takk til et lite adventsmirakel altså❤️
Går nok fortere når man har en liten fra før ja, koselig at lillebror vokser og er aktiv❤️

Back
Topp