TakkLykke til, håper på det beste for dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til, håper på det beste for dere![]()
Ja det var skikkelig kjipt... Takk for at du krysser og gratulerer til deg med to strekerÆsj, det var fryktelig til uflaksMasse lykke til med inseminering, jeg krysser fingrene for et førjulsmirakel!
Takk fine du, vi får håpe på et mirakelså trist å lese at forsøket ble slik!! Og at du fikk en så kjip dag!!
Lykke til med inseminering, krysser alt som krysses kan for et mirakel![]()
Krysser alt jeg har for at det blir ett vellykket inseminasjons forsøkDa har jeg blitt inseminert, med testdato 1/12. Belager meg på nytt forsøk med oppstart sprøyter ca 26/12. Har selvsagt et ørlite håp, så vi krysser fingrene![]()

Tusen takk for at du krysser for ossKrysser alt jeg har for at det blir ett vellykket inseminasjons forsøk![]()
Krysser med dereDa har jeg blitt inseminert, med testdato 1/12. Belager meg på nytt forsøk med oppstart sprøyter ca 26/12. Har selvsagt et ørlite håp, så vi krysser fingrene![]()
Takk MatorKrysser med dere![]()
Å, nei så utrolig uflaks dere har hatt!Da har jeg blitt inseminert, med testdato 1/12. Belager meg på nytt forsøk med oppstart sprøyter ca 26/12. Har selvsagt et ørlite håp, så vi krysser fingrene![]()

Tusen takkSender masse lykke ønsker![]()
Takk for fine ord og heiingÅ, nei så utrolig uflaks dere har hatt!
Jeg forstår godt at det er til å blir motløs og frustrert av. Jeg er litt forsiktig med å prøve å oppmuntre andre for min egen erfaring sier at det noen ganger føles meningsløst med andres positive tilrop og forsøk på oppmuntrende kommentarer når livet virkelig butter, men krysser allikevel fingrene for deg og sender deg mange gode tanker![]()
TakkTusen takkLykke til med innspurten din! Du står på som en helt
![]()
Det høres spennende ut, håper det blir en god erfaringEtter at jeg knakk sammen på kontoret til sykepleieren på hausken på torsdag bestemte jeg meg for å kontakte en jeg har tenkt lenge på, nemlig Tone Bråten. Hun er samtaleterapeut og har selv vært gjennom ivf. Gleder meg til å snakke med noen om alle disse ivf-årene og hva det har gjort med meg!

Takk fine du, vi får håpe på et mirakelHvordan går det med deg?
Det synes jeg høres ut som et veldig klokt valg. Man står veldig alene med alle tankene og følelsene i dette nesten uansett hvor mange støttespillere man har rundt seg. Og så kan det være utrolig godt å kunne snakke med en neutral person som man ikke kjenner, men samtidig har mye kunnskap om tema.Etter at jeg knakk sammen på kontoret til sykepleieren på hausken på torsdag bestemte jeg meg for å kontakte en jeg har tenkt lenge på, nemlig Tone Bråten. Hun er samtaleterapeut og har selv vært gjennom ivf. Gleder meg til å snakke med noen om alle disse ivf-årene og hva det har gjort med meg!

Sier ja takk til et lite adventsmirakel altsåjeg tror på miraklerOg nå håper jeg dere får et lite adventsmirakel
Her går det bra! 21+5 idag, jeg vokser og lillebror er aktiv som bare det! Tiden flyr denne gangen!