3 vil bli 4❤️

M

Last edited:
Gikk dårlig på kontrollen i går.. Mange små egg, men kun to som er store nok til uttak. De var også i ujevn størrelse, en på 9 og en på 17, så realistisk sett er det kun ett egg som er modent. Uheldig med dårlig syklus sa legen. Jeg knakk fullstendig sammen på kontoret til sykepleieren etterpå. I løpet av dagen i dag må vi derfor bestemme oss for om vi går for uttak og satser på et gullegg, om vi prøver inseminasjon i stedet eller om vi avbryter alt. Hadde jeg ikke vært så sliten som jeg er etter alle disse forsøkene hadde vi avbrutt og prøvd igjen i januar, men vet ikke om jeg klarer å starte et nytt år med flere forsøk. På vei hjem fra klinikken stoppet bilen, så den måtte hentes av veihjelpen og jeg måtte gå gråtkvalt for å hente i barnehagen. Noen ganger bare går alt mot en og jeg lurer på hva jeg har gjort...

Nei og nei:mad::sorry: Såå dumt! Uff får virkelig vondt av deg!! Håper så inderlig dere får lønn for alt strevet:Heartbigred Hva heller dere mot da?

Nei og nei:mad::sorry: Såå dumt! Uff får virkelig vondt av deg!! Håper så inderlig dere får lønn for alt strevet:Heartbigred Hva heller dere mot da?
Vi er faktisk litt i villrede.. Synes det er fryktelig mye penger å satse 37000 på ett egg. Hvis vi avbryter må vi ut med 6000, og går vi for inseminasjon må vi ut med 7000. Om vi velger å avbryte prøver vi nok inseminering siden det koster omtrent det samme, men med så redusert sædkvalitet ville det vært et mirakel om jeg ble gravid på den måten. Så, aner rett og slett ikke hva vi skal gjøre!!

Nei, fy søren går det an!! Stakkars dere.... SÅ uheldig...

Vi er faktisk litt i villrede.. Synes det er fryktelig mye penger å satse 37000 på ett egg. Hvis vi avbryter må vi ut med 6000, og går vi for inseminasjon må vi ut med 7000. Om vi velger å avbryte prøver vi nok inseminering siden det koster omtrent det samme, men med så redusert sædkvalitet ville det vært et mirakel om jeg ble gravid på den måten. Så, aner rett og slett ikke hva vi skal gjøre!!
Det er litt kjedelig å bruke så mye penger på det, ja! Hmm!! Vanskelig valg.

Det er litt kjedelig å bruke så mye penger på det, ja! Hmm!! Vanskelig valg.
Det var ikke lett å ta er valg, men har nå bestemt oss for å avbryte og prøve inseminasjon isteden. Det går sikkert ikke og da blir det oppstart hormoner i romjula igjen!

Det var ikke lett å ta er valg, men har nå bestemt oss for å avbryte og prøve inseminasjon isteden. Det går sikkert ikke og da blir det oppstart hormoner i romjula igjen!
Huff så leit å lese om den fæle dagen og det vanskelige valget. Er så glad dere ikke vil gi opp! Jeg tror og håper dere vil bli evig takknemlig for at dere ikke gav opp.

Huff så leit å lese om den fæle dagen og det vanskelige valget. Er så glad dere ikke vil gi opp! Jeg tror og håper dere vil bli evig takknemlig for at dere ikke gav opp.
Det var en utrolig lei dag i går ja, tårene bare trillet.. Håper vi en dag sitter igjen og er evig takknemlig for at vi ikke ga oss ja❤️

Uff! For en uflaks da :( Håper dere finner ut av hva dere skal gjøre, slitsomt å stå i sånne type valg. Styrkeklemmer til deg❤️

Uff! For en uflaks da :( Håper dere finner ut av hva dere skal gjøre, slitsomt å stå i sånne type valg. Styrkeklemmer til deg❤️
Skikkelig uflaks ja.. Det blir inseminasjon selv om sjansen for å lykkes er veldig liten. Masse lykke til i rugetiden for deg❤️

Back
Topp