3 vil bli 4❤️

Jeg hadde som deg heller ikke den villeste hcg-verdien rundt 13-17 DPO, men en unge ble det likevel :)
Dette blir spennende men jeg har tronen på at denne sitter og blir sittende ❤️
Godt vi er flere med gode eksempler på at det kan bli barn selv med litt lavere hcg verdi! Håper så inderlig spiren blir med hele veien❤️

Ja
Nå må den bare sitte❤️❤️
ja det må den❤️ Jeg er så redd!!! Klarer ikke å glede meg, bare tror jeg går og mister. Forferdelig at småblødningene ikke gir seg... Går på jobb og later som ingenting, men har bare lyst til å gråte. Orker bare ikke at vi skal miste etter alt dette, så det MÅ bare gå bra❤️

Hcg har sunket fra 127 til 97, så da har jeg abortert. Det ble kortvarig glede dette. Vi må i tenkeboksen mht hva vi gjør nå, men jeg tror ikke vi klarer å la historien slutte slik, så mest sannsynlig blir det nytt forsøk så fort kroppen er klar.

Hcg har sunket fra 127 til 97, så da har jeg abortert. Det ble kortvarig glede dette. Vi må i tenkeboksen mht hva vi gjør nå, men jeg tror ikke vi klarer å la historien slutte slik, så mest sannsynlig blir det nytt forsøk så fort kroppen er klar.
Ånei:(❤️ Skjønner deg forresten veldig godt!! Det kan ikke være lett å avslutte heller.

Ånei:(❤️ Skjønner deg forresten veldig godt!! Det kan ikke være lett å avslutte heller.
Nei, det er virkelig vanskelig å avslutte. Hadde det vært negativt nå hadde vi nok gitt oss, men nå har jeg jo enda en gang sett at jeg kan bli gravid, så tror vi må prøve igjen.

Ånei, så utrolig trist å lese :( :( :( men ha, sikkert veldig vanskelig å la veien til søsken ende slik nå som du bør gravid og var så nær ❤️❤️❤️

Ånei, dette var trist:( heier på nytt forsøk og skjønner godt dere ikke vil gi dere nå! Du kan jo bli gravid, det beviser jo denne runden❤️ Mange klemmer til deg❤️

Ånei, så utrolig trist å lese :( :( :( men ha, sikkert veldig vanskelig å la veien til søsken ende slik nå som du bør gravid og var så nær ❤️❤️❤️
Ja, det var ikke dette utfallet jeg håpet på... Klarer nok ikke å stoppe nå som jeg var så nær, så tror vi kjører på igjen!

Ånei, dette var trist:( heier på nytt forsøk og skjønner godt dere ikke vil gi dere nå! Du kan jo bli gravid, det beviser jo denne runden❤️ Mange klemmer til deg❤️
Uff ja, det var skikkelig trist.. Takk for at du heier, håper vi får det til igjen❤️

Veldig trist! Håper dere finner den beste løsningen videre, heier på evt nytt forsøk :Heartred

Dette var fryktelig trist lesning ❤️
Mirakler kommer og går igjen i denne brutale verden dessverre :( Mange klemmer til deg ❤️

Veldig trist! Håper dere finner den beste løsningen videre, heier på evt nytt forsøk :Heartred
Ja ble utrolig lei oss.. Så glad for at det endelig hadde klaffet også endte det slik... Vi går nok for et nytt forsøk nå selv om vi egentlig ikke skulle❤️

Dette var fryktelig trist lesning ❤️
Mirakler kommer og går igjen i denne brutale verden dessverre :( Mange klemmer til deg ❤️
Uff ja, brutal verden med opp og nedturer. Ingen rettferdighet i dette gamet. Takk for klemmer❤️

Så trist! Skjønner godt at dere vil prøve igjen nå som dere fikk kjenne litt på oppturen! Urettferdig dette, sender en klem.

Så trist! Skjønner godt at dere vil prøve igjen nå som dere fikk kjenne litt på oppturen! Urettferdig dette, sender en klem.
Ja, kan liksom ikke gi oss nå føler vi. Takk for klemmen❤️

Ånei!! Det var ikke dette jeg hadde forventet å lese nå :( :( Men jeg er glad for å høre at dere nok prøver litt til. Jeg skjønner godt at perspektivet er litt annerledes nå som du faktisk ble gravid. Håper inderlig at neste spire sitter hele veien ❤️ Sender deg en god klem!

Ånei!! Det var ikke dette jeg hadde forventet å lese nå :( :( Men jeg er glad for å høre at dere nok prøver litt til. Jeg skjønner godt at perspektivet er litt annerledes nå som du faktisk ble gravid. Håper inderlig at neste spire sitter hele veien ❤️ Sender deg en god klem!
Ja dette var utrolig leit... Det tar ikke lang tid før man begynner å glede seg, lage planer, tenke navn mm, men nå må hodet omstille seg på nytt forsøk igjen. Håper vi raskt får en positiv test igjen og neste gang med en spire som blir❤️

Nei! Godfølelsen var jo virkelig på plass nå :( Urettferdig! Håper dere kaster dere i det videre og blir premiert med verdens fineste premie❤️❤️

Back
Topp