3 vil bli 4❤️

Åhhh, gratulerer så mye med positiv test! Det må ha vært en berg og dalbane av en følelsesdag, god klem til deg :Heartpink
Tusen takk❤️ Man får hjertet i halsen når man ser brunt/rosa på papiret, men heldigvis har det gitt seg helt nå:-)

Det er stigning fra i går(selv om bildet er elendig), men i kveld har det kommet litt lyserosa blod på papiret når jeg er på do + bittelitt i truseinnlegget. Vet jo at det kan være ufarlig og jeg bruker jo både lutinus og klexane som kan gi litt blødninger, men nå er jeg bare livredd...
Forstår du er livredd. ❤️ Like redd hvert svangerskap med å se blod jeg også. Men om det er noen trøst så har jeg hatt det slik i mine fire siste svangerskap og denne gangen betydelig mer blod. Men fine og friske barn. Og lille i magen har det helt supert for det ❤️ Vi er nok naturligvis redd fordi det betyr så uendelig mye for oss ❤️❤️❤️

Forstår du er livredd. ❤️ Like redd hvert svangerskap med å se blod jeg også. Men om det er noen trøst så har jeg hatt det slik i mine fire siste svangerskap og denne gangen betydelig mer blod. Men fine og friske barn. Og lille i magen har det helt supert for det ❤️ Vi er nok naturligvis redd fordi det betyr så uendelig mye for oss ❤️❤️❤️
Ja uff, blod er det siste man vil se i et svangerskap og når veien til å bli gravid har vært lang blir man naturlig nok ekstra engstelig. Men godt å høre dine erfaringer med at det kan gå aldeles fint❤️ Det har heldigvis gitt seg, så nå håper jeg det bare ikke kommer tilbake:-)

Åh, det er så ekkelt med spotting. Det er umulig å ikke bli litt redd da. Men testene stiger så fint. Dette skal gå bra! ❤️❤️

Ja uff, blod er det siste man vil se i et svangerskap og når veien til å bli gravid har vært lang blir man naturlig nok ekstra engstelig. Men godt å høre dine erfaringer med at det kan gå aldeles fint❤️ Det har heldigvis gitt seg, så nå håper jeg det bare ikke kommer tilbake:)
Ja men så bra ❤️❤️❤️ Absolutt ❤️❤️❤️ Din tur nå og ser at testene dine blir sterkere og det helt supert!

Åh, det er så ekkelt med spotting. Det er umulig å ikke bli litt redd da. Men testene stiger så fint. Dette skal gå bra! ❤️❤️
Ja, det er umulig å ikke bli redd da. Håper sånn det skal gå bra❤️

Første dag på jobb igjen i dag etter to uker hjemme. Mye å ta igjen, så ble en lang arbeidsdag. Har spottet litt brunt igjen i dag og, men det er små mengder. Puppene føles store og tunge, kjennes nesten ut som melkespreng..
Litt sterkere test i dag og heldigvis!
I morgen blir det en ny digital på morgenurin før jeg ringer hausken. Skal sette 6 klikk ovitrelle i morgen, så da er det lite vits å teste noe mer fremover for å se stigning.

Vedlegg

• 260EA3AC-8B64-4484-B3ED-9BA2F2EDBC8C.jpeg
    260EA3AC-8B64-4484-B3ED-9BA2F2EDBC8C.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 128
Siden jeg fortsatt spotter litt ble jeg enig med hausken om å ta blodprøve i morgen og fredag for å se stigning av hcg. Det blir spennende å se om det stiger som det skal.
Mye mer symptomer denne gang enn med sønnen; hodepine, ømme pupper, metallsmak i munnen og skikkelig murring i korsryggen og ned mot halebeinet. Kan man begynne å slite med bekkenet allerede i uke 4? Hadde det ikke på denne måten sist..

Første dag på jobb igjen i dag etter to uker hjemme. Mye å ta igjen, så ble en lang arbeidsdag. Har spottet litt brunt igjen i dag og, men det er små mengder. Puppene føles store og tunge, kjennes nesten ut som melkespreng..
Litt sterkere test i dag og heldigvis!
I morgen blir det en ny digital på morgenurin før jeg ringer hausken. Skal sette 6 klikk ovitrelle i morgen, så da er det lite vits å teste noe mer fremover for å se stigning.
Fin test :D

Siden jeg fortsatt spotter litt ble jeg enig med hausken om å ta blodprøve i morgen og fredag for å se stigning av hcg. Det blir spennende å se om det stiger som det skal.
Mye mer symptomer denne gang enn med sønnen; hodepine, ømme pupper, metallsmak i munnen og skikkelig murring i korsryggen og ned mot halebeinet. Kan man begynne å slite med bekkenet allerede i uke 4? Hadde det ikke på denne måten sist..
Jeg har hørt om de som sliter med bekkenet ved positiv test alså..

Godt å få tatt hcg og "sett" fremgangen. Nervepirrende med spotting

Jeg har hørt om de som sliter med bekkenet ved positiv test alså..

Godt å få tatt hcg og "sett" fremgangen. Nervepirrende med spotting
Oj, visste ikke man kunne slite med bekkenet så tidlig. Håper det gir seg og ikke setter seg skikkelig.
Nervepirrende med spottting ja, så skal bli godt å få blodprøveresultatene:-)

Oj, visste ikke man kunne slite med bekkenet så tidlig. Håper det gir seg og ikke setter seg skikkelig.
Nervepirrende med spottting ja, så skal bli godt å få blodprøveresultatene:)
Jeg har ikke opplevd det selv, men lest om flere her inne som har slitt.. det er hormonet betinget og kanskje et godt tegn :happy:?

Spent på blodprøve idag! Har du tatt flere tester da?
Ja veldig spennende! Har ikke testet mer siden jeg tok 6 klikk ovitrelle i går. Hausken sa de ville klare å tolke blodprøvesvarene uansett:-)

Stemmer det! Du har tatt Ovitrelle ja. Da er det jo ikke så lett:) Får du svar idag?
Blir litt mer komplisert da ja! Jeg kan gå inn selv på furst pasient og sjekke svaret i løpet av dagen. Sjekker hvert 5 min, men det står fortsatt «under arbeid»...

Hcg på 127 nå 16 dpo. Skulle jo ønske det var høyere, men det kan nok hende jeg er en sånn som ikke produserer så mye hcg. Da jeg var gravid med M og tok blodprøve 14 dpo var den på 53, så det ville jo vært ca 100 16 dpo. Det mest spennende nå blir å se om det stiger som det skal til fredag:)

Jeg hadde som deg heller ikke den villeste hcg-verdien rundt 13-17 DPO, men en unge ble det likevel :)
Dette blir spennende men jeg har tronen på at denne sitter og blir sittende ❤️

Back
Topp