3 vil bli 4❤️

Hadde også en god følelse for deg. Å miste en nær midt under forsøk, det måtte jo bare bety at denne spiren var ment to be! Gratulerer så mye, helt fantastisk!

Hadde også en god følelse for deg. Å miste en nær midt under forsøk, det måtte jo bare bety at denne spiren var ment to be! Gratulerer så mye, helt fantastisk!
Tusen takk❤️ Det har vært et så spesielt forsøk med dødsfallet oppi det hele. Rart med det at slik ofte skjer❤️

Det er stigning fra i går(selv om bildet er elendig), men i kveld har det kommet litt lyserosa blod på papiret når jeg er på do + bittelitt i truseinnlegget. Vet jo at det kan være ufarlig og jeg bruker jo både lutinus og klexane som kan gi litt blødninger, men nå er jeg bare livredd...

Vedlegg

• 958CD083-75E5-41FA-8754-B6AA2B32FC5A.jpeg
    958CD083-75E5-41FA-8754-B6AA2B32FC5A.jpeg
    8 KB · Visninger: 106
Fin stigning! ❤️ ❤️ Krysser fingrene for ufarlig blødning ❤️
Letta for at det er stigning iallefall❤️ Utrolig kjipt med spottingen, men får håpe det er uskyldig ja!

Det kom litt spotting på morgenen i dag, men etter det har det stoppet helt opp. Håper jeg slipper å se mer spotting eller blod nå.
Testene stiger(11-12-13 dpo fra øverst til nederst) og jeg har mange symptomer, så nå slapper jeg litt mer av igjen❤️

Vedlegg

• 32946C9A-320A-4D49-A576-561614BB9C8C.jpeg
    32946C9A-320A-4D49-A576-561614BB9C8C.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 98
Herlig!! Veldig fin stigning! Er inne litt ekstra mye på BV for å følge med på din dagbok ❤️ håper skrulleukene går fortest mulig nå ❤️

Herlig!! Veldig fin stigning! Er inne litt ekstra mye på BV for å følge med på din dagbok ❤️ håper skrulleukene går fortest mulig nå ❤️
Puh, ja nå kan jeg senke skuldrene litt, men det er enda noen skrulleuker igjen før vi kan slippe gleden helt løs. Håper de går fort:-)
Utrolig koselig at du følger med❤️

Veldig fint stigning da, første trimester og spesielt med medisiner innabords er tøft.

Kjempe fin stigning på de tre testene der!❤️ Dette SKAL gå veien!

Puh, ja nå kan jeg senke skuldrene litt, men det er enda noen skrulleuker igjen før vi kan slippe gleden helt løs. Håper de går fort:)
Utrolig koselig at du følger med❤️

De ukene der er ufattelig langtekkelige og slitsomme! Heldigvis går tiden litt fortere når man har en liten en fra før av å ta hånd om ❤️

De ukene der er ufattelig langtekkelige og slitsomme! Heldigvis går tiden litt fortere når man har en liten en fra før av å ta hånd om ❤️
Tiden går fortere med en liten å ta hånd om ja, så tipper første trimester kommer til å gå unna:-)

Bra stigning, herlig!

Åhhh, gratulerer så mye med positiv test! Det må ha vært en berg og dalbane av en følelsesdag, god klem til deg :Heartpink

Back
Topp