3 vil bli 4❤️

Lykke til med uttak :) jeg har opplevd å få ut flere egg enn det de trodde på ultralyd, håper d blir sånn med deg og :)
Tusen takk for oppløftende melding:-) Den ga meg litt håp kjenner jeg. Det er så godt å få oppmuntring fra dere her inne på en litt dårlig dag<3

Huff... det var ingen god følelse!!
Kanskje en ide å ringe inn og prate med sykepleier for å få de til å sjekke opp om at det faktisk ikke plass på søndag, og hva eventuelt en annen lege mener. Har selv blitt veldig skeptisk etter hvordan jeg har blitt behandlet et par ganger av leger der, mens andre er veldig flinke.

Helt enig, med at disse tre forsøkene vil gå alt for kjapt hvis man ikke får frys. Fikk ingen på frys på første forsøket, så håper at jeg vil få det nå. En liten trøst er at det er større sjangse for sukssess på ferskforsøk enn med frys.

Krysser fingrene for at det blir bra egg og uttak på mandag!! Og mange befruktet egg
Takk for kryssede fingre:-) Jeg følte meg litt alene der i dag uten mannen. Han er så flink til å spørre, stiller krav og kreve ordentlige svar. Jeg derimot blir mer paff, og knekker heller sammen etterpå. Burde kanskje ringe ja?.. Forstår ikke at legene der ikke kan snakke på en måte som ikke tar fra pasienten alt av håp? De må jo forstå at vi er i en veldig sårbar situasjon, og jeg føler jeg nærmest har lagt hele livet mitt i deres hender. Skulle virkelig ønske vi hadde råd til å gå privat, men føler vi må benytte de tre forsøkene i det offentlige først, før vi evnt tar opp lån og går privat.

Skjønner at det ble som et lite slag i magen, MEN deg behøver ikke bety at det går i dass heller, det kan fort skje noe frem til mandag, selv ble jeg stimulert så lenge som mulig forrige gang før det ble for lang stimulering, og det gikk jo bra selv om det ikke ble pos test, så dette skal gå bra :) heier på eggstokkene dine hihihi :D :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Takk for kryssede fingre:-) Jeg følte meg litt alene der i dag uten mannen. Han er så flink til å spørre, stiller krav og kreve ordentlige svar. Jeg derimot blir mer paff, og knekker heller sammen etterpå. Burde kanskje ringe ja?.. Forstår ikke at legene der ikke kan snakke på en måte som ikke tar fra pasienten alt av håp? De må jo forstå at vi er i en veldig sårbar situasjon, og jeg føler jeg nærmest har lagt hele livet mitt i deres hender. Skulle virkelig ønske vi hadde råd til å gå privat, men føler vi må benytte de tre forsøkene i det offentlige først, før vi evnt tar opp lån og går privat.

Huff ja.. :( Har selv sittet med den følelsen! Missunder ikke andre den.
Jeg tenker også slik, ta unna de offentlige forsøkene først. Og så vurdere om jeg går privat etterpå. Alderen min er ikke helt på min side heller. Kanskje vurdere Danmark. Får se, er ikke der enda ;-)

Heier på deg og for at mandagen er en findag for deg!!

Skjønner at det ble som et lite slag i magen, MEN deg behøver ikke bety at det går i dass heller, det kan fort skje noe frem til mandag, selv ble jeg stimulert så lenge som mulig forrige gang før det ble for lang stimulering, og det gikk jo bra selv om det ikke ble pos test, så dette skal gå bra :) heier på eggstokkene dine hihihi :D :D

Takk for oppmuntringen!! Sier det igjen- det er så godt å ha dere gode damene her inne!

Kom plutselig på en ting til legen sa til meg i går. Hun så noe som så ut som en liten polypp på livmorhalsen. Hun mente jeg burde få sjekket den ved gynekologisk avdeling i rommet ved siden av. Jeg var så paff av timen at jeg glemte å be om en henvisning for det. Googlet litt om polypper nå og ser flere skrive at de kan virke som en spiral og hindre egg i å feste seg..... Legen sa hun trodde det ikke ville ha noe å si for festingen, men dette skal jeg jammen spørre om på uttaket. Går det ikke veien denne gangen heller, skal jeg sørge for å få den fjernet før et nytt forsøk...

Kom plutselig på en ting til legen sa til meg i går. Hun så noe som så ut som en liten polypp på livmorhalsen. Hun mente jeg burde få sjekket den ved gynekologisk avdeling i rommet ved siden av. Jeg var så paff av timen at jeg glemte å be om en henvisning for det. Googlet litt om polypper nå og ser flere skrive at de kan virke som en spiral og hindre egg i å feste seg..... Legen sa hun trodde det ikke ville ha noe å si for festingen, men dette skal jeg jammen spørre om på uttaket. Går det ikke veien denne gangen heller, skal jeg sørge for å få den fjernet før et nytt forsøk...
Jeg også har noe lignende, en muskelknute i livmoren, men det skulle ikke være til noe hinder sa de. Det stemmer nok det de sier, men det kan så absolutt være greit å sjekke det grundig opp ja:) :)

Jeg også har noe lignende, en muskelknute i livmoren, men det skulle ikke være til noe hinder sa de. Det stemmer nok det de sier, men det kan så absolutt være greit å sjekke det grundig opp ja:) :)

Å, det var godt å høre! Det er så lett å henge seg opp i sånne vage uttalelser fra leger, men da skal jeg prøve å ikke bekymre meg mer. Har mista helt troen på dette forsøket her, og kanskje helt uten grunn. Nå skal fokuset være å slappe av og tenke positive tanker;-)

Eggløsningssprøyta ble satt i går kveld, så i morgen bærer det av gårde for nytt uttak. Spent:-)

Så spennende!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk:) Skal til kontroll i morgen og få dommen selv. Men bare for å sjekke om hormonene har fungert:)

Så spennende!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk:) Skal til kontroll i morgen og få dommen selv. Men bare for å sjekke om hormonene har fungert:)
Lykke til i morgen du og! Vi får oppdatere dagbøkene våre når vi er ferdige!

Lykke til med uttak :)

Masse lykke til med uttak!!

Takker for lykkeønskninger:-)

Jippi!!! Masse lykke til med uttak :D

Da var egguttaket overstått, og det gikk like bra som sist. Legen sa også at livmoren så fin ut og hun så ingen polypp. Det ble 7 egg ut, så nå er jeg veldig letta og fornøyd:-) Håper på bra befruktning frem til i morgen. Må ringe kl 14.30 i morgen for å høre hvordan det har gått:-)

Å så bra!!! Gratulerer med kjempe uttak!!
Krysser fingre for ba befrukning!! :)

Så bra!! Gratulerer med fantastisk uttak!:D :D

Back
Topp