3 vil bli 4❤️

Hvordan går det??[emoji173]️
Joda, det går nå greit! Har ikke testa i dag da jeg blir så deppa av blanke tester.. I morgen kveld blir det nok en ny test. Jeg har pleid å få pos test rugedag 8 når gravid, så regner forsøket som neg om den blir blank i morgen. Hvordan går det med rugingen?:)
 
Joda, det går nå greit! Har ikke testa i dag da jeg blir så deppa av blanke tester.. I morgen kveld blir det nok en ny test. Jeg har pleid å få pos test rugedag 8 når gravid, så regner forsøket som neg om den blir blank i morgen. Hvordan går det med rugingen?:)

Første gangen jeg ble gravid (ma i uke 8) fikk jeg pos test 10dpo. Så sist jeg ble gravid mistet jeg alt håp da testen 10dpo var negativ, sluttet med Crinone(!) og anså forsøket som negativt. 11dpo var det jammen dukket opp en strek (avsluttet sv.skap i 12. uke, men det hadde ikke noe med hcg å gjøre). Så alle runder er ulike og du trenger ikke teste pos samme da nå som sist! 13dpo gir jeg opp uansett, men det føler jeg er mer fornuftig;)
 
Første gangen jeg ble gravid (ma i uke 8) fikk jeg pos test 10dpo. Så sist jeg ble gravid mistet jeg alt håp da testen 10dpo var negativ, sluttet med Crinone(!) og anså forsøket som negativt. 11dpo var det jammen dukket opp en strek (avsluttet sv.skap i 12. uke, men det hadde ikke noe med hcg å gjøre). Så alle runder er ulike og du trenger ikke teste pos samme da nå som sist! 13dpo gir jeg opp uansett, men det føler jeg er mer fornuftig;)
Takk for fornuftig svar! Lett å tenke at alt skal være likt som sist, men ingen sv.skap er vel like. Skal ikke gi opp helt enda altså, men jeg pleier å få mens rugedag 9 om det ikke har gått, så har svaret innen ett par dager:)
 
Blir det test i kveld?[emoji2]
Tok en nå nettopp som var negativ. Regner med at det er over og ut nå, så får belage meg på nytt forsøk til høsten. Sender prøve til serum når mens kommer. Når starter du testingen?
 
Tok en nå nettopp som var negativ. Regner med at det er over og ut nå, så får belage meg på nytt forsøk til høsten. Sender prøve til serum når mens kommer. Når starter du testingen?

❤️❤️❤️
 
Tok en nå nettopp som var negativ. Regner med at det er over og ut nå, så får belage meg på nytt forsøk til høsten. Sender prøve til serum når mens kommer. Når starter du testingen?
Huff, vet ikke hva jeg skal si jeg[emoji173]️ Har dere ett forsøk igjen på Riksen?

Tenker å vente til mandag[emoji4]
 
Huff, vet ikke hva jeg skal si jeg[emoji173]️ Har dere ett forsøk igjen på Riksen?

Tenker å vente til mandag[emoji4]
Vi har ett forsøk igjen på riksen og er spent på hvor raskt vi kommer i gang.. Lykke til på mandag:)
 
Tatt test idag ?

Krysser masse for deg at denne gangen er HCG treg [emoji173]️
 
Tatt test idag ?

Krysser masse for deg at denne gangen er HCG treg [emoji173]️
Har ikke testa i dag, men mulig jeg tar en nå snart! Ikke tegn til mens som pleier å komme på rugedag 9, men den har uansett vært litt rar de siste mnd. Sendte Mail til fertilitetssenteret nå vedr å få utført scratching hos de før neste forsøk! Tror det kan være verdt å prøve:)
 
Jaa!! Ta en test[emoji2][emoji2][emoji2][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Jaa!! Ta en test[emoji2][emoji2][emoji2][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Negativ i dag og, så da er det bare å løfte blikket mot neste forsøk til høsten. Gir meg F.. ikke!!!
 
Er så bra innstilling! Digger det!!Ikke gi deg! [emoji173]️men ta en test til imorgen også. Har du latt testen ligge lenge nok? Mine måtte ligge en stund før jeg så strek på dpo 9
 
Er så bra innstilling! Digger det!!Ikke gi deg! [emoji173]️men ta en test til imorgen også. Har du latt testen ligge lenge nok? Mine måtte ligge en stund før jeg så strek på dpo 9
Den har ligget lenge og er studert i alle vinkler, Hehe:)
 
Pokker altså :( Du fortjente så inderlig å få en positiv test nå... skulle så gjerne ønske jeg kunne tryllet en til deg ❤️
Men digger pågangsmotet ditt :) Ikke gi opp nei ✌
 
Back
Topp