3 vil bli 4❤️

Rugedag 3 og tiden snegler seg avgårde..Skikkelig trøtt av medisinene om dagen, dårlig kombo med travle dager på jobb. Men nå er det helg og vips er jeg over i den mest nervepirrende uken. Ryker nok på en test tir/ons til uken tenker jeg:)

Spent :excited001
 
Åh spenning øker for hver dag [emoji7]
 
Rugedag 5 og få symptomer å melde dessverre. Litt opp og ned i humøret og merker jeg er redd for nok en nedtur. Dette er jo vårt 10 forsøk(9 innsett) og jeg føler sånn sett at vi fortjener en opptur snart. Har Såå lyst til å se to deilige streker når jeg skal teste om noen dager, men sånn humøret er i dag føler jeg mer på meg at det blir den vante blendahvite testen...
 
Holder fingrene krysset for deg og spiren ❤️
 
Takk for dere som heier❤️
Hatt en lang arbeidsdag i dag, så har knapt hatt tid til å tenke på egget. Men i dag har jeg veldig ømme pupper. Jeg pleier å få det av eggløsningssprøyten, men ikke av lutinus så dette gir meg jo litt håp. Spent på å starte testingen om ett par dager!
 
Takk for dere som heier❤️
Hatt en lang arbeidsdag i dag, så har knapt hatt tid til å tenke på egget. Men i dag har jeg veldig ømme pupper. Jeg pleier å få det av eggløsningssprøyten, men ikke av lutinus så dette gir meg jo litt håp. Spent på å starte testingen om ett par dager!

Så spennende! Ømme pupper var mitt første tegn også, vanligvis er det bare nippelen, men denne gangen var det hele brystet. Små forskjeller med stor betydning ❤️
Ønsker dette for deg, så inderlig ✨❤️✨
 
Åååh spennende [emoji7]gleder meg til å se testene [emoji173]️krysser masse for deg! Må ha troen at det er denne gangen. Det fortjener du nå syns jeg [emoji7]
 
Var så dum at jeg tok en test i går kveld, rugedag 6(8 dpo). Den var blendahvit. Vet jo at det er idiotisk å teste så tidlig, men jeg lærer aldri. Mistet alt håp og gikk litt i kjelleren nå...
Drar på apoteket i dag og kjøper et uringlass slik at jeg kan sende en prøve til serum om dette ikke går.
 
Last edited:
Var så dum at jeg tok en test i går kveld, rugedag 6(8 dpo). Den var blendahvit. Vet jo at det er idiotisk å teste så tidlig, men jeg lærer aldri. Mistet alt håp og gikk litt i kjelleren nå...
Drar på apoteket i dag og kjøper et uringlass slik at jeg kan sende en prøve til serum om dette ikke går.

Skjønner at du mistet motet, men streken kan komme om noen dager, 8 DPO er bare rett og slett for tidlig! Jeg har troen på 10-11 DPO ;)
 
Jeg testet jo nettopp 8 dpo, og testen var så hvit som den kunne bli. Fikk positiv test 12 dpo :)

Så det er fortsatt håp :)
 
Jeg fikk negativ 10 dpo og positiv 11 dpo. Så du testet nok bare veldig for tidlig! Ikke gi opp håpet [emoji173][emoji173]
 
Det er veldig tidlig å teste [emoji173]️noen produserer nok HCG veldig sent også, så burde avvente hvertfall et par dager tenker jeg [emoji173]️ikke gi opp håpet mammadrøm ❣️
 
Takk gode dere❤️ Sitter på jobb og vil bare gråte... Vet ikke om jeg klarer en ny nedtur. Det setter så press på neste forsøk da det er vårt siste offentlige.. I tillegg får vi ikke dekt medisiner på flere forsøk siden vi også tok ett privat, så pengene begynner å rulle etter dette. Ingen kan fatte og begripe hva vi ivf damer går igjennom.
 
Takk gode dere❤️ Sitter på jobb og vil bare gråte... Vet ikke om jeg klarer en ny nedtur. Det setter så press på neste forsøk da det er vårt siste offentlige.. I tillegg får vi ikke dekt medisiner på flere forsøk siden vi også tok ett privat, så pengene begynner å rulle etter dette. Ingen kan fatte og begripe hva vi ivf damer går igjennom.

:Heartred:Heartred:Heartred
 
Takk gode dere[emoji173]️ Sitter på jobb og vil bare gråte... Vet ikke om jeg klarer en ny nedtur. Det setter så press på neste forsøk da det er vårt siste offentlige.. I tillegg får vi ikke dekt medisiner på flere forsøk siden vi også tok ett privat, så pengene begynner å rulle etter dette. Ingen kan fatte og begripe hva vi ivf damer går igjennom.
Stor klem kjære du[emoji176][emoji176][emoji176] IVF er ikke for pyser nei
 
Back
Topp