3 vil bli 4❤️

Da ruger jeg igjen og det kjennes helt herlig ut:-) Skal prøve å tenke positivt og ta det med ro i ukene fremover:-) Egget hadde mistet to celler under tiningen og var dermed todelt. Det er litt mindre sjans for å lykkes da, så prøver å ha litt lave forhåpninger. Men- overtroisk som jeg er: Vi satte nå inn to dager etter vi satte inn lille M for 3 år siden, det var samme lege og M var også et todelt fryseegg❤️ Tvi tvi for gullegget:-)
 
Da ruger jeg igjen og det kjennes helt herlig ut:-) Skal prøve å tenke positivt og ta det med ro i ukene fremover:-) Egget hadde mistet to celler under tiningen og var dermed todelt. Det er litt mindre sjans for å lykkes da, så prøver å ha litt lave forhåpninger. Men- overtroisk som jeg er: Vi satte nå inn to dager etter vi satte inn lille M for 3 år siden, det var samme lege og M var også et todelt fryseegg[emoji173]️ Tvi tvi for gullegget:-)
Grattis som ruger[emoji169][emoji8]
 
Gratulerer som ruger! Heier stort på deg og gullegget! :D
 
Tenkte på det, at sønnen din var jo også todelt (det hørtes rart ut forresten[emoji23]Sønnen din var todelt[emoji15]). Dette må jo bli bra[emoji2][emoji2][emoji2][emoji170]
 
Hurra, gratulerer så mye som ruger!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Tusen takk alle sammen❤️
 
Gratulerer som ruger :)
 
Gratulerer så mye som ruger❤️
 
Jeg har hengt her inne siden vi startet med ivf for 4 år siden og har aldri opplevd makan til babyboom som det er her inne for tiden:-) Virkelig, det er jo helt sinnsykt!! Håper jeg kan henge meg på bølgen om ett par uker:-)
 
Jeg har hengt her inne siden vi startet med ivf for 4 år siden og har aldri opplevd makan til babyboom som det er her inne for tiden:-) Virkelig, det er jo helt sinnsykt!! Håper jeg kan henge meg på bølgen om ett par uker:-)
Det er helt vilt! Og så mange ventespirer og, det er fantastisk :D
 
Gratulerer som ruger :) jeg kommer forhåpentligvis etter om en uke :)
 
Gratulerer som ruger! Håper du får ruge de 9 neste månedene ❤️
 
Åååh herremin så fantastisk at du er ruger [emoji7][emoji7][emoji7]hurrra og dobbel hurra [emoji173]️

Krysse fingre og tær! Etterfulgt med haugevis med magisk babystøv [emoji7]
 
Åååh herremin så fantastisk at du er ruger [emoji7][emoji7][emoji7]hurrra og dobbel hurra [emoji173]️

Krysse fingre og tær! Etterfulgt med haugevis med magisk babystøv [emoji7]
Takk fine du❤️
 
Rugedag 3 og tiden snegler seg avgårde..Skikkelig trøtt av medisinene om dagen, dårlig kombo med travle dager på jobb. Men nå er det helg og vips er jeg over i den mest nervepirrende uken. Ryker nok på en test tir/ons til uken tenker jeg:-)
 
Back
Topp