septemperbaby
Andre møte med forumet
Jeg venter en gutt. Termin 25 april 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fintSorry.Nå er dere på lista.
Vet du hvilket kjønn du venter, forresten?
![]()
Så gøyHar termin 24 april venter jente![]()
Hvor skal du føde?Termin 30.april med ei lito jenta!
Er det mye aktivitet inne på den "hemmelige" tråden?Isåfall, hvordan kan man få sniki seg inn der?
![]()
Er ikke så mye liv egentlig.. ganske rolig generelt synes jeg.. men er jo noen tråder som er litt mer "ømfintlige".. det stemte de kravene som stod over her.. var nok ikke noe mer..Er det mye aktivitet inne på den "hemmelige" tråden?Isåfall, hvordan kan man få sniki seg inn der?
![]()
Tja aktivt og aktivt. Litt er det jo, men mer utpå her. Ikke sikker på om jeg husker alle krava, men du må ha hatt nick i minst 1 måned, du må stå på terminlisten og du må ha minst 50 innlegg her inne på april forumet. Var kanskje noe mer og, litt usikkerEr så lenge siden jeg styrte med å komme inn i skjult gruppe
hehe
Skal vel være en tråd blant dei på toppen her der det også står hva krava er og hvordan/hvem til å ta kontakt med når du oppfølger krava![]()
Bergen, KK. Du da?Hvor skal du føde?
Det sammeBergen, KK. Du da?
Så gøy!! Når har du termin??Det samme![]()
Har termin 24 aprilSå gøy!! Når har du termin??

Lykke tilHar alle her inne det fint da?Jeg kunne ønske april kom i morgen, samtidig som jeg forsatt trenger litt tid til å forberede meg
Svangerskapskurs i morgen
![]()
Så spennende.. har det greit, men mye vondt idag.. håper det ikke fortsetter med det ! Sikkert best å skravle på skravletråden forresten ;-)Har alle her inne det fint da?Jeg kunne ønske april kom i morgen, samtidig som jeg forsatt trenger litt tid til å forberede meg
Svangerskapskurs i morgen
![]()