0
03okt2011
Guest
Termin 16 april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Hvor skal du føde?Termin er 18. april, menstermin 13. april, jente
Du må få deg nick om du vil inn på lista.. ellers kjenner vi deg ikke igjenFørst beregnet til 1 April, men han blev endret til 6 April på UL (annandag påsk)
Jeg har ikke peiling på de greiene her ikke sant. Hvordan får jeg meg det da?Du må få deg nick om du vil inn på lista.. ellers kjenner vi deg ikke igjen
Jeg har ikke peiling på de greiene her ikke sant. Hvordan får jeg meg det da?
Takk!!http://forum.babyverden.no/threads/slik-forandrer-du-nicket-ditt.1719796/
Her blir det forklart.
Men du må gjøre det via pc eller nettleser på mobil. Det funker altså ikke på appen.
Bare spør om du lurer på noe!
Gratulerer håper på det jeg åHer har det blitt mars-baby ;-)
Her har det blitt mars-baby ;-)
Hadde det gått an å oppdatert ifht hvor mange jenter/gutter som har kommet? spennende å se hva det blir mest av
Har tenkt litt på dette selv. Kan godt gjøre det, ja.
Edit: det blir kanskje mest riktig at lizzed skriver det i hovedinnlegget på fødelista?
Har tenkt litt på dette selv. Kan godt gjøre det, ja.
Edit: det blir kanskje mest riktig at lizzed skriver det i hovedinnlegget på fødelista?
Tenkte dere at jeg skulle skrive antall jenter/gutter i hovedinnlegget der eller hva tenkte dere?hehe, ja det har du vel rett i.. tenkte ikke på det jeg :')
Tenkte dere at jeg skulle skrive antall jenter/gutter i hovedinnlegget der eller hva tenkte dere?
Ok. Skal se hva jeg får gjortJa, type : nå er det født tre gutter, fire jenter og to tvillingpar.
Ok. Skal se hva jeg får gjort