Det er rett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er rett
hehe, jeg får høre at jeg snorker, men tror ikke på det siden jeg ikke hører det selvDet er rett
Satser på 3,for din skyld1. jeg sliter med venstre ben
2. sliter med migrene
3. jeg er frisk som en fisk
ja skulle ønske det jeg også men 3 er desverre feilSatser på 3,for din skyld
1?ja skulle ønske det jeg også men 3 er desverre feil
hehe ikke sant Bare fortsette å benekte dahehe, jeg får høre at jeg snorker, men tror ikke på det siden jeg ikke hører det selv
hehe, ja må nesten dethehe ikke sant Bare fortsette å benekte da
stemmer det
nope, hodepine ved dårlig luft bare, så her er det beina som er problemetMigrene?
Stå på hahahehe, ja må nesten det
Hva er gale med beina da? En skade ?nope, hodepine ved dårlig luft bare, så her er det beina som er problemet
tror det er enten senebetennelse eller leddbetennselse som går oppover i hele beinet værst i hofta og ankelen så har jeg hatt det så lenge at det er vell ikke noe å gjøre med det lenger.. meg og frykten mot å gå til legenHva er gale med beina da? En skade ?
Har du ikke vært til legen??:Otror det er enten senebetennelse eller leddbetennselse som går oppover i hele beinet værst i hofta og ankelen så har jeg hatt det så lenge at det er vell ikke noe å gjøre med det lenger.. meg og frykten mot å gå til legen
Hmm.. 3?Hihi, jeg liker at vi det ender opp med skravling i alle mulige tråder
Kommer med 3 nye jeg da
1. Jeg har et nært familiemedlem som har vunnet i lotto
2. Jeg har dysleksi
3. Jeg har ikke lappen
Nei Tok lappen for et par år sidenHmm.. 3?
Så var vi for 1?Nei Tok lappen for et par år siden
burde vært det men..Har du ikke vært til legen??:O