Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp3 da?
Okei. God bil?Jepp
Fornøyd den har ikke den beste svingradiusen jeg har sett.. Langt fraOkei. God bil?
Så bra daFornøyd den har ikke den beste svingradiusen jeg har sett.. Langt fra
Men godt med plass og deilig å kjøre på langtur
1?1. Jeg er redd kråker
2. Jeg er redd hunder
3. Jeg er redd torden og lyn
Nei, de er jo bare rare og søte
Så bra vi klarer oss også kun med en bil. Av og til skulle jeg ønske at vi hadde to, men er likesågodt som det er tog er greit det og ^^Så bra da
Vi har kun e-golf nå. Solgte jo den største, mazdaen. Spart enormt med penger
Joa, men ser ikke for meg at du er redd noen av de andre alternativene. Hmm.. Hunder?Nei, de er jo bare rare og søte
Ja det blir jo veldig dyrt.Så bra vi klarer oss også kun med en bil. Av og til skulle jeg ønske at vi hadde to, men er likesågodt som det er tog er greit det og ^^
Hehe hvem vet jeg kan jo være en liten reddhare jeg?Joa, men ser ikke for meg at du er redd noen av de andre alternativene. Hmm.. Hunder?
Ser den søsteren min har en elektrisk Ford, kjempefornøydJa det blir jo veldig dyrt.
Vi sparer enormt og da spesielt mye siden den vi har nå er elektrisk
Aaah, vet Fride har nevnt hun ikke liker det hellerMen joda redd og redd. Brukte gjerne feil ord da. Misliker sterkt kunne jeg skrevet
ah kjedelig. Her er det gratis for el bil gjennom passeringer så langt. men flere og flere parkeringshus øker pris som før var gratis for eksSer den søsteren min har en elektrisk Ford, kjempefornøyd
Ikke fult så fornøyd med at Oslo har snudd på at de kan kjøre i bussfeltet og nå skal innføre bompenger for dem og, men det så de vel egentlig komme
Er ikke så høy i hatten da dessverre. Liten hjelpeløs jente. Mannen syns jeg er søt daAaah, vet Fride har nevnt hun ikke liker det heller
Elsker det, jeg
kaotisk?Jeg har
1. Et ryddig nattbord
2. Et kaotisk nattbord
3. Ikke nattbord
Tror de fleste menn tenker sånn, ogEr ikke så høy i hatten da dessverre. Liten hjelpeløs jente. Mannen syns jeg er søt da