Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KlemJeg kan settes på ikke gravid![]()

Ruger på et egg som er topp kvalitet, så får satse på at det sitter nå
4 egg som ble befrukta, men det ene av de ble ikke med videre. Så skal de resterende dyrkes til blasto, skal ringe de på mandag og høre hvordan det gikk med de
Testdato 12.6
Et lite spørsmål til dere andre; hvordan tar dere hensyn og oppfører dere i rugeperioden? Lever dere helt som normalt, eller tar dere det litt ekstra med ro? Jeg blir rett og slett litt paranoid, livredd for å gjøre noe feil![]()

Jeg prøvde å leve mest mulig normalt, men trente ikke fks, bare gikk turer og sånn. Turte ikke løp/hopp men er ikke sikkert det har noe å si. Ikke har jeg turt å ha sex enda heller. Så begynte jeg også å leve som gravid i forhold til mat/kaffe og sånt. Ellers var jeg i jobb og gjorde det jeg vanligvis gjørTror egentlig ikke man kan gjøre noe fra eller til.. men prøvde å fokusere mer på å slappe ordentlig av når jeg først slappa av hvis du skjønner, puste med magen og forsøke å tvinge kroppen til å stresse ned innimellom.

Har akkurat fått telefon fra sykehuset med beskjed om negativ blodprøve... Så jeg kan settes på ikke gravid.
Tok samtale om neste forsøk i samme slengen, så er satt opp på stimuleringsstart medio september![]()

Ja, samme som jeg gjør, men det med å stresse ned er ikke lett i en hektisk hverdag... Jeg har lest at man ikke skal fryse, for da trekker blodårene seg sammen og sirkulasjonen blir dårligere.. Så frem med Ullundertøy og fleecepledd
![]()

Så fantastisk at det fyller seg opp på gravid-listen denne måneden!Eg kan settes på gravid![]()
TakkÅh, det var leit å høreHåper dere får en fin sommer nå med god oppladning til neste runde
![]()

Rart å endelig være i gang! Alle resepten er sendt og kalenderen er på plass! Dag 2 med Synarela idag 

Uff, så leitHar akkurat fått telefon fra sykehuset med beskjed om negativ blodprøve... Så jeg kan settes på ikke gravid.
Tok samtale om neste forsøk i samme slengen, så er satt opp på stimuleringsstart medio september![]()
Takk skal du haUff, så leit
Nyt hormonfri sommer, og gjør ting som gjør deg godt og som lader deg opp til nytt forsøk![]()