<3 MAI 2019 <3

Da ruger jeg :happy: Hadde uttak for to dager siden, og innsett i dag... Så vidt, er visst litt overstimulert så legen var litt i stuss... Men bestemte seg for å sette inn! Egget var veldig fint og bortimot 8delt allerede etter to dager :happy:
Jippiii!
Gratulerer som ruger!

Da ruger jeg :happy: Hadde uttak for to dager siden, og innsett i dag... Så vidt, er visst litt overstimulert så legen var litt i stuss... Men bestemte seg for å sette inn! Egget var veldig fint og bortimot 8delt allerede etter to dager :happy:
Hurra, for ruging! Velkommen inn i skrulleland! :p

Tusen takk! Da er vi rugere begge to. Den ugjenkjennelige følelsen av PUPO altså. Jeg smiler fra øre til øre! ❤️
Skal nyte følelsen før den andre følelsen kommer (vil anta over helgen..)

UNN har noe lengre forløp på testdato - fikk 3/6-19. Vil tro jeg ikke tørr å teste før..
De innsett jeg har hatt hvor det ikke har festet seg har jeg fått mensen før testdato..
Vet du om Estradot vil kunne utsette mensen?
For da må jeg kanskje teste istedenfor å stole på at mensen vil varsle meg om dårlig nytt..
Å, da er du flink hvis du klarer å vente til testdato! Vil veldig gjerne prøve jeg også. Har ikke klart å holde meg de andre gangene. På begge ferskforsøkene har mensen kommet, mens jeg har fått positiv test på begge fryseforsøk, men begge har endt opp i kjemisk/tidlig SA.
Så vet egentlig ikke sikkert om estradot vil utsette mensen.

Å, da er du flink hvis du klarer å vente til testdato! Vil veldig gjerne prøve jeg også. Har ikke klart å holde meg de andre gangene. På begge ferskforsøkene har mensen kommet, mens jeg har fått positiv test på begge fryseforsøk, men begge har endt opp i kjemisk/tidlig SA.
Så vet egentlig ikke sikkert om estradot vil utsette mensen.

❤️
Det blir noen spennende uker uansett.
Krysser alt jeg har for oss!
På det 5te skal det skje!

Hmm..har vært kjempe øm i brystene helt fra innsett nesten. Men i dag er det helt slutt. 9dpo. Om ømhet var grunnet crinone.. hvorfor forsvant den? Går fortsatt på crinone..eller kan det være en streifer..?

Hmm..har vært kjempe øm i brystene helt fra innsett nesten. Men i dag er det helt slutt. 9dpo. Om ømhet var grunnet crinone.. hvorfor forsvant den? Går fortsatt på crinone..eller kan det være en streifer..?
Sånn har jeg og hatt det på de forsøkene jeg har hatt nå. Ganske ømme pupper, og så gir det seg når det nærmer seg testdag/mens. Og de har vært negative o_O så har ikke hatt noe å å si at jeg går på Lutinus, ømheten har forsvunnet for det..

Jeg har ingen symptomer... Jeg er 10dpo i dag (5dp5dt). Går ikke på støttemedisiner denne gangen, men ettersom at jeg ikkje kjenner noen ting så tørr jeg ikke håpe på at det har gått bra :nailbiting:

Altså; jeg.er.så.trøtt. om dagen! Er så takknemlig for at jeg har en fantastisk mann, ellers hadde 4-åringen gått for lut og kaldt vann :wideyed:
Tror nok det er cyclogesten mest, men håper seff det er noen annet også. Ser fra første fryseforsøk, hvor jeg ble gravid, at jeg hadde samme symptomer fra dag 2-3 etter innsett. Meeeen best å ikke håper for meget..
Vil helst vente med å teste til testdato, for hvis jeg ikke har begynt å blø innen da er det mest sannsynlig good news, siden jeg da er 4+5. Samtidig er det jo såååå vanskelig når jeg vet at jeg har fått positiv test på rugedag 5-6 tidligere.
Så det betyr at jeg kan teste mandag eller tirsdag, allerede!

Back
Topp