<3 MAI 2019 <3

Uttak igår resulterte i 21 egg ut! Forrige uttak var det 36, så god nedgang men likevel spent på kvaliteten på egga, og om eg blir overstimulert eller ikkje ... Spent på telefonen idag, og kryssa fingrane for at formen helde seg god så eg kan få innsett på mandag vist vi har blasto igjen då..

Uttak igår resulterte i 21 egg ut! Forrige uttak var det 36, så god nedgang men likevel spent på kvaliteten på egga, og om eg blir overstimulert eller ikkje ... Spent på telefonen idag, og kryssa fingrane for at formen helde seg god så eg kan få innsett på mandag vist vi har blasto igjen då..
Oj! Det var jo litt av en fangst! Håper du også får god uttelling på de 21. Nervepirrende dager nå da. :wideyed:

Da har vi endelig fått dato for innsett (21.05). Spent på om vi får satt inn 2 eller 1 egg. Har "bare" 3 egg på frys så håper iallefall 1 overlever. :)

Jippi! (Alle disse små gleder!)
Da kan jeg flyttes til ruger. Testdato 3/6-19.
(Sååå lenge til.) ❤️

Hatt innsett av et 3dagers egg - 8delt.
Fortsetter med Estradot og Lutinus. Tilføyer Fragmin for å øke blodgjennomstrømning i livmoren.

Last edited:
Takk for det! Og MASSE lykke til du også! Ja, på det 5. skal det skje! Da har vi jo testdato rett etter hverandre
Eller hvordan regner de testdato på UNN? På St. Olav setter de uansett 14 dager etter innsett, så da kan det jo tom. hende du får testdato før meg hvis de regner 14 dager totalt.
Tror du at du klarer å vente?
Har veldig lyst til å klare å holde meg, men spørs om jeg klarer :p

Tusen takk! Da er vi rugere begge to. Den ugjenkjennelige følelsen av PUPO altså. Jeg smiler fra øre til øre! ❤️
Skal nyte følelsen før den andre følelsen kommer (vil anta over helgen..)

UNN har noe lengre forløp på testdato - fikk 3/6-19. Vil tro jeg ikke tørr å teste før..
De innsett jeg har hatt hvor det ikke har festet seg har jeg fått mensen før testdato..
Vet du om Estradot vil kunne utsette mensen?
For da må jeg kanskje teste istedenfor å stole på at mensen vil varsle meg om dårlig nytt..

Last edited:
Uff, det er veldig forståelig at du er skuffet.
Sender deg mange gode tanker, og håper virkelig at de to utvikler seg som de skal, og at du får innsett på lørdag. Klem :Heartred
Tusen takk:Heartred
Prøver å tenke positivt på dette, men det er ikke lett.. Bare første forsøk, så skal mye til for at det klaffer.. All ære til alle som går gjennom dette gang på gang:Heartred

Jippi! (Alle disse små gleder!)
Da kan jeg flyttes til ruger. Testdato 3/6-19.
(Sååå lenge til.) ❤️

Hatt innsett av et 3dagers egg - 8delt.
Fortsetter med Estradot og Lutinus. Tilføyer Fragmin for å øke blodgjennomstrømning i livsmoren.

Gratulerer som ruger!! :Heartred:Heartred

Nei har ikkje hørt noenting enda. De sa igår att ingen nytt er godt nytt så satser på eg ikkje får telefon:rolleyes: sjøl om eg gjerne sko visst hvordan det låg an idag.
Ser den, rart de ikke forteller hvor mange som er befruktet av de du fikk ut da.. Men kanskje det er greit og ikke vite også, da slipper man unødige bekymringer som her:oops:

Jeg har bestilt graviditetstester. 20 stk! :happy:
Fikk dato til ultralyd, 20. kl.8.30 så jeg ble veldig stresset siden denne dagen mannen har ryggopperasjon og da er det ingen som kunne levere sønnen til barnehagen. Men nå har jeg fått svar via Min journal om at de har skrevet feil dato og at timen egentlig er den 22. :smiley-bounce012

Last edited:
Da ruger jeg :happy: Hadde uttak for to dager siden, og innsett i dag... Så vidt, er visst litt overstimulert så legen var litt i stuss... Men bestemte seg for å sette inn! Egget var veldig fint og bortimot 8delt allerede etter to dager :happy:

Back
Topp