Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig leit. Sender deg en god klemtok negativ test i dag, siden jeg ikke kjenner stramminger i brystet og livmoren så står jeg bare igjen med Lutinus kvalme. Så ikke mye håp akkurat. (Innsett av blasto 8 mai). Vet ikke helt hva jeg gjør for nå har jeg brukt opp mine 3 forsøk på 5 blasto innsett. Hva gjør jeg da? Vanskelig å innse at det skal bli med det ene barnet og ikke søsken. Trenger å bruke PGD prøverør så det er så dyrt at en ikke gjør det privat. Vel i juni blir jeg 39 år så det er vanskelig å takle at det ikkes kulle gå.

Tusen takkGratulerer med feiende flott fangst!
Krysser fingrene for god utelling!!!
Tusen takkGratulerer!![]()
Så spennende! Herlig å få der overstått-nå gjenstår (enda mere) nervepirrende venting!Uttak overstått11 egg ut, og så håper jeg att jeg blir ruger på mandag
![]()
Syns du skal flytte deg selv over på gravid jegFor du ER jo faktisk gravid nå, i dette øyeblikk! En liten spire vokser inni deg
![]()
Går det an liksom? Men jeg er jo gravid akkurat nå, dette kommer jo uansett aldri til å være et «negativt» forsøk. Så da flytter jeg også får det bli som det blir 
tok negativ test i dag, siden jeg ikke kjenner stramminger i brystet og livmoren så står jeg bare igjen med Lutinus kvalme. Så ikke mye håp akkurat. (Innsett av blasto 8 mai). Vet ikke helt hva jeg gjør for nå har jeg brukt opp mine 3 forsøk på 5 blasto innsett. Hva gjør jeg da? Vanskelig å innse at det skal bli med det ene barnet og ikke søsken. Trenger å bruke PGD prøverør så det er så dyrt at en ikke gjør det privat. Vel i juni blir jeg 39 år så det er vanskelig å takle at det ikkes kulle gå.

Masse masse lykke tilRuuuuuuger!!! Heia insett #5!
Ny etappe på gang, og det føles så bra!
La bare de 2 neste ukene gå unna i en fei! Testdato 29.05. Skal prøve å vente, men kommer sikkert ikke til å klare det
Nå skal jeg i hvert fall nyte å være PUPO noen dager før jeg begynner å kvinne meg opp for nederlaget (kjenner jeg meg selv rett begynner det ofte etter noen dager med positivitet etter innsett)

Ruuuuuuger!!! Heia insett #5!
La bare de 2 neste ukene gå unna i en fei! Testdato 29.05. Skal prøve å vente, men kommer sikkert ikke til å klare det
Nå skal jeg i hvert fall nyte å være PUPO noen dager før jeg begynner å kvinne meg opp for nederlaget (kjenner jeg meg selv rett begynner det ofte etter noen dager med positivitet etter innsett)

Ruuuuuuger!!! Ny etappe på gang, og det føles så bra! La bare de 2 neste ukene gå unna i en fei! Testdato 29.05. Skal prøve å vente, men kommer sikkert ikke til å klare det![]()

Så spennende! Herlig å få der overstått-nå gjenstår (enda mere) nervepirrende venting!
Håper på supert resultat og noen backup til frysen![]()

Takk! Ja håper virkelig! Altså, nå er det jo så mye spenning her inne på mai-tråden! Håper det blir mange på gravid-listen denne mnd og mange som kan gå inn i sommeren med liten spire i magenTakkgratulerer så mye til deg son ruger ! Håper att det er gullegget
![]()

Takk! Ja håper virkelig! Altså, nå er det jo så mye spenning her inne på mai-tråden! Håper det blir mange på gravid-listen denne mnd og mange som kan gå inn i sommeren med liten spire i magen![]()

Ruuuuuuger!!! Heia insett #5!
Takk for det! Og MASSE lykke til du også! Ja, på det 5. skal det skje! Da har vi jo testdato rett etter hverandreHerremin! Her kjente jeg meg så igjen! Har selv innsett #5 i morgen! Og jeg har eksakt samme følelsesregister! PUPO etpar dager, så setter forsvaret inn!
NYT følelsen i dag! På det 5’ skal det skje! Krysser alt jeg har for at det er en liten terminspire![]()
Av 13 egg ut, ble bare 2 befruktet..
Veldig skuffa nå![]()

Tusen takk, det trenger jeg nåÅnei..Det skjønner jeg veldig godt!! Sender deg en stor klem og håper virkelig at de to små klarer seg
![]()