<3 MAI 2019 <3

Jeg fikk ut 16 egg i dag.. Dvs. fare for overstimulering :/ Har fått medisiner mot overstimulering, og beskjed om å drikke mye vann og ikke spise salt. Må på kontroll på mandag for å se om jeg kan sette inn eller ikke.

Håper så inderlig at vi ikke får nok et avbrutt forsøk.
Gratulerer med overstått ! Håper du slipper overstimulering. På St. Olav regner de alt over 15 egg som overstimulering uansett, og man får ikke innsett, men virker som det er forskjellig fra klinikk til klinikk. Skuffende å inne få innsett, men helsa først! Lykke til :)

Det ble uttak av 6 små i dag..de sier så lite når de holder på der oppe på Riksen..men slik jeg forstod var de fleste små..14-17 mm...det er vel for lite til å være brukende?
# skuffet
De sa ikke det en gang til meg. Om størrelsen. Fikk bare vite 11 egg, ikke noe kvalitet eller størrelse.
Men jeg hadde fem eggposer på over 21 mm på mandag. Så håper de fikk ut noen brukbare, og jeg hørte ingenting om størrelse i dag.

Godt å være ferdige :)

Jeg fikk ut 16 egg i dag.. Dvs. fare for overstimulering :/ Har fått medisiner mot overstimulering, og beskjed om å drikke mye vann og ikke spise salt. Må på kontroll på mandag for å se om jeg kan sette inn eller ikke.

Jeg håper med deg :)
Viktig å gjøre som dem sier til mandag, også krysser vi fingrene.

De sa ikke det en gang til meg. Om størrelsen. Fikk bare vite 11 egg, ikke noe kvalitet eller størrelse.
Men jeg hadde fem eggposer på over 21 mm på mandag. Så håper de fikk ut noen brukbare, og jeg hørte ingenting om størrelse i dag.

Godt å være ferdige :)
Det var forresten foliklene som var 14-16..en var 17...resten fikk de ikke tak i..men de var 9 /11 eller mindre..rart at min største var 17... Den var 18 på fredag...

Det var forresten foliklene som var 14-16..en var 17...resten fikk de ikke tak i..men de var 9 /11 eller mindre..rart at min største var 17... Den var 18 på fredag...
Det var ikke så stort nei. Det hadde jeg også på fredag. Men alle var større på mandag.
Rart at ene krympa hos deg. Men håper at de får ut noe brukbare egg, så du blir ruger snart du også :)

Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga sist. Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blasto fredag 3 mai. Vis vedlegget 297331Vis vedlegget 297332

Oi så spennede! Testet mere? :D

Det ble uttak av 6 små i dag..de sier så lite når de holder på der oppe på Riksen..men slik jeg forstod var de fleste små..14-17 mm...det er vel for lite til å være brukende?
# skuffet

Tror det er fullt mulig at det er fine modne egg inni der altså! Nå har du uansett gjort alt du kan, også hååper jeg du får gode nyheter om befruktning og innsett etterhvert. Vet hvor vond følelse det er når man ikke helt vet hvordan det har gått :Heartred

Gratulerer med supert antall hvertfall! Skjønner godt frykten for å ikke få innsett. Men - håper alt ser fint ut mandag! Og uansett (selv om jeg vet det ikke hjelper så mye akkurat nå), nå er det store muligheter for noen fine på frys, og det er gull verdt! Jeg heier :Heartred

Gratulerer med overstått ! Håper du slipper overstimulering. På St. Olav regner de alt over 15 egg som overstimulering uansett, og man får ikke innsett, men virker som det er forskjellig fra klinikk til klinikk. Skuffende å inne få innsett, men helsa først! Lykke til :)

Tusen takk! :)

Merkelig hvor ulikt det er fra klinikk til klinikk. Jeg håper selvfølgelig på innsett ja, men klart - helsen først. Så setter pris på at de ønsker å se mandagen an.

Back
Topp