TakkGratulerer med dagen!
Og lykke til i morgen!
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer med dagen!
Og lykke til i morgen!
TakkHåper at 30 åra blir bra
Tusen takkEr spent på hva de får ut
Og håper at dette blir uttaket som gir resultat.

Gratulerer så mye med dagen din! Og masse lykke til i morgenTakkHåper at 30 åra blir bra
Tusen takkEr spent på hva de får ut
Og håper at dette blir uttaket som gir resultat.

I morgen er det en måned siden første spray, så det tar tid dette her.Gratulerer så mye med 30-årsdagen!! Håper du har fått kosa deg litt i dag og er klar for uttak i morgenTenk at du endelig har kommet dit etter en laang medisinperiode! Masse lykke til i morgen
![]()
Tusen takk Bellabanan!Gratulerer så mye med dagen din! Og masse lykke til i morgen![]()
Tusen takk Bellabanan!
Og takk for det. Gleder meg til å være ferdig. Litt skummelt med uttak.
Gratulerer med dagen12 timer til oppmøtetid på Riksen... Og 13 og en halv time til uttak...
Det blir godt å bli ferdig
Nå er jeg 30 år også, kjennes ikke så mye eldre ut enn i går, heldigvis.

Jeg gikk til parkeringsplassen (og forlot Riksen, under 20 minutt etter uttak) sist. Og var med mamma på butikk på veien hjem. Samboer hadde kurs eksamen, så mamma møtte halvveis.Det skjønner jeg. Alltid godt å være ferdig med det.. Pleier du å være i god form etterpå?![]()
Tusen takk for detGratulerer med dagen
Og lykke til i morgen![]()
Jeg gikk til parkeringsplassen (og forlot Riksen, under 20 minutt etter uttak) sist. Og var med mamma på butikk på veien hjem. Samboer hadde kurs eksamen, så mamma møtte halvveis.
Så gikk veldig bra sist.
Det håper jegSå bra! Da går det nok veldig bra denne gangen også tenker jeg![]()
I morgen er det en måned siden første spray, så det tar tid dette her.
Så det er rart uten noe i dag
Tusen takk. Håper at 30 åra blir bra
Det er nå livet starter... Prøver jeg å fortelle meg selv.
Jeg er superspent, og litt usikker på hvor mye søvn det blir i natt.
Det håper jegMen vet aldri. Så veldig spent. Men litt godt å vite hva jeg går til
![]()

Jeg er så trøtt så jeg nesten sover nå. Men skal igjennom dusjen. Litt godt å være ren når man skal sprike i morgenJa, det er lang tid! Håper dette er starten på masse nytt og bra. Og håper du får sove litt!

Det håper jeg ogsåJa ikke santmasse lykke til! Imorgen plukkes egget/eggene
![]()
Det håper jeg ogsåDet ble positive tester begge innsetta, så ET må vel snart sitte nå

Det hadde vært noe detNå skal det sitte hele veien![]()
![]()
Må vel oppdatere her også at jeg nå ruger på en helt perfekt (4AA) blastocyst!! Superspennende og veldig glad for å endelig ha kommet hit. Pluss utrolig god stemning på klinikken så hele greia ble så fin! Håper så veldig at det blir vår tur nå![]()

Å, gratulerer så mye! Endelig er du ruger! Krysser alt som krysses kam for at dette skal gå veien!Må vel oppdatere her også at jeg nå ruger på en helt perfekt (4AA) blastocyst!! Superspennende og veldig glad for å endelig ha kommet hit. Pluss utrolig god stemning på klinikken så hele greia ble så fin! Håper så veldig at det blir vår tur nå![]()