<3 MAI 2019 <3

Gratulerer med dagen! :D

Og lykke til i morgen!
Takk :) Håper at 30 åra blir bra :)

Tusen takk :) Er spent på hva de får ut :) Og håper at dette blir uttaket som gir resultat.

Takk :) Håper at 30 åra blir bra :)

Tusen takk :) Er spent på hva de får ut :) Og håper at dette blir uttaket som gir resultat.

Gratulerer så mye med 30-årsdagen!! Håper du har fått kosa deg litt i dag og er klar for uttak i morgen:) Tenk at du endelig har kommet dit etter en laang medisinperiode! Masse lykke til i morgen:Heartred

Gratulerer så mye med 30-årsdagen!! Håper du har fått kosa deg litt i dag og er klar for uttak i morgen:) Tenk at du endelig har kommet dit etter en laang medisinperiode! Masse lykke til i morgen:Heartred
I morgen er det en måned siden første spray, så det tar tid dette her.
Så det er rart uten noe i dag :)

Tusen takk. Håper at 30 åra blir bra :)
Det er nå livet starter... Prøver jeg å fortelle meg selv.

Jeg er superspent, og litt usikker på hvor mye søvn det blir i natt.

Gratulerer så mye med dagen din! Og masse lykke til i morgen:Heartred
Tusen takk Bellabanan! :)
Og takk for det. Gleder meg til å være ferdig. Litt skummelt med uttak.

Det skjønner jeg. Alltid godt å være ferdig med det.. Pleier du å være i god form etterpå? :)
Jeg gikk til parkeringsplassen (og forlot Riksen, under 20 minutt etter uttak) sist. Og var med mamma på butikk på veien hjem. Samboer hadde kurs eksamen, så mamma møtte halvveis.
Så gikk veldig bra sist.

Jeg gikk til parkeringsplassen (og forlot Riksen, under 20 minutt etter uttak) sist. Og var med mamma på butikk på veien hjem. Samboer hadde kurs eksamen, så mamma møtte halvveis.
Så gikk veldig bra sist.

Så bra! Da går det nok veldig bra denne gangen også tenker jeg:)

I morgen er det en måned siden første spray, så det tar tid dette her.
Så det er rart uten noe i dag :)

Tusen takk. Håper at 30 åra blir bra :)
Det er nå livet starter... Prøver jeg å fortelle meg selv.

Jeg er superspent, og litt usikker på hvor mye søvn det blir i natt.

Ja, det er lang tid! Håper dette er starten på masse nytt og bra. Og håper du får sove litt!

Må vel oppdatere her også at jeg nå ruger på en helt perfekt (4AA) blastocyst!! Superspennende og veldig glad for å endelig ha kommet hit. Pluss utrolig god stemning på klinikken så hele greia ble så fin! Håper så veldig at det blir vår tur nå:Heartred

Ja, det er lang tid! Håper dette er starten på masse nytt og bra. Og håper du får sove litt!
Jeg er så trøtt så jeg nesten sover nå. Men skal igjennom dusjen. Litt godt å være ren når man skal sprike i morgen :sorry::rolleyes:
Men håper at jeg får sove litt. Men kan hende det blir snaut i natt. Nervene er ganske utenpå nå.

Nå skal det sitte hele veien:rulez :smiley-angelic001:Heartred
Det hadde vært noe det :)
1 måned og 2 dager til 12 årsprøverdag. Hadde vært deilig og feira den med noe i magen :)
Og da noe annet enn kake...

Må vel oppdatere her også at jeg nå ruger på en helt perfekt (4AA) blastocyst!! Superspennende og veldig glad for å endelig ha kommet hit. Pluss utrolig god stemning på klinikken så hele greia ble så fin! Håper så veldig at det blir vår tur nå:Heartred

Gratulerer! :love017

Å, gratulerer så mye! Endelig er du ruger! Krysser alt som krysses kam for at dette skal gå veien! :)

Back
Topp