<3 MAI 2019 <3

12 timer til oppmøtetid på Riksen... Og 13 og en halv time til uttak...
Det blir godt å bli ferdig :)

Nå er jeg 30 år også, kjennes ikke så mye eldre ut enn i går, heldigvis.
Gratulerer då mye med dagen! Og masse lykke til med egguttak! Hadde selv egguttak på bursdag i fjor, så den ble tilbragt på reise til Trondheim og bare masse nerver. Ikke akkurat ballonger og konfetti, men fikk en god porsjon egg, som jeg akkurat da følte var det eneste jeg ønsket meg til bursdagen min :)

Gratulerer då mye med dagen! Og masse lykke til med egguttak! Hadde selv egguttak på bursdag i fjor, så den ble tilbragt på reise til Trondheim og bare masse nerver. Ikke akkurat ballonger og konfetti, men fikk en god porsjon egg, som jeg akkurat da følte var det eneste jeg ønsket meg til bursdagen min :)
Jeg slapp heldigvis unna Oslo på dagen. Men var der fredag, mandag og i dag. Og tenker jeg skal dit på fredag også.
Så kunne feire hjemme, bra det. For vi ble 9 stykker til middag og kake i går :)

Tusen takk for gratulasjon :)

I dag er det egguttak. Spent.

Gratulerer som 30 åring og masse lykke til i morgen
Tusen takk :)
Håper at 30 åra bringer mye lykke, noe 20 åra var sparsomme med for meg.
Fant meg selv og fikk ny kjæreste, så siste 4 har vært bra :)

Tida går ikke så fort mens man venter...

Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga sist. Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blasto fredag 3 mai.
B033FC35-CD0A-432D-9EF6-9E411FEB074E.jpeg
41FAB966-2872-4804-985E-E989EAF73E73.jpeg

AECD6A66-9021-435C-B9FB-646EEC766AD7.jpeg
Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga sist. Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blasto fredag 3 mai. Vis vedlegget 297331Vis vedlegget 297332
Bilde av testen jeg tok i går etter den tørka.

Da blir det innsett av 6 dagers blasto på tirsdag krysser fingra for at det går denna gangen

Da blir det innsett av 6 dagers blasto på tirsdag krysser fingra for at det går denna gangen
Jeg håper og krysser med deg :happy:
Koselig å møte deg igjen.

Kontroll i dag, som viste slimhinne på 8 mm, så da er jeg good to go for innsett av eskimoblasto neste uke :)
Håper det blir mandag eller tirsdag!
Gyn hadde lest feil i journalen min da, så han trodde jeg var gravid, og gratulerte meg og var så glad på mine vegne. Begynte selvfølgelig å strigråte-ustabil som jeg er :wideyed::arghh:
Pleier å ta sånne ting med knusende ro, så jeg ble tatt på sengen av min egen reaksjon der altså :hilarious:
De hormonene gjør meg virkelig til en annen person!
Sååååå...da er det bare å samle seg og pelle seg tilbake på jobb og vente på tlf fra St. Olav.

Det ble uttak av 6 små i dag..de sier så lite når de holder på der oppe på Riksen..men slik jeg forstod var de fleste små..14-17 mm...det er vel for lite til å være brukende?
# skuffet

Jeg fikk ut 16 egg i dag.. Dvs. fare for overstimulering :/ Har fått medisiner mot overstimulering, og beskjed om å drikke mye vann og ikke spise salt. Må på kontroll på mandag for å se om jeg kan sette inn eller ikke.

Håper så inderlig at vi ikke får nok et avbrutt forsøk.

Back
Topp