Jeg gleder meg til uttaket er ferdig, men det gikk fint sist. Så jeg får bare håpe at det blir likt nåSkjønner den..jeg grugleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg til uttaket er ferdig, men det gikk fint sist. Så jeg får bare håpe at det blir likt nåSkjønner den..jeg grugleder meg!
Skal ringe sykehuset i morgen, å høre hvor lang tid det vil taVille sjekket opp med hvor lang tid de bruker på blodprøve der du bor. Jeg bor på vestlandet. Der ville jeg få blodsprøvesvaret etter 3-5 dager
Spray kl. 19 og ovitrelle kl. 21.10.. skjønner meg ikke på alle forskjellene..Jeg skulle spraye som vanlig, så spraya klokka 18, og setter Ovitrelle klokka 23![]()
Da har du egguttak før megSpray kl. 19 og ovitrelle kl. 21.10.. skjønner meg ikke på alle forskjellene..
Første forsøk sa de bare spray på morgen ovitrelle dagen..
Spray kl. 19 og ovitrelle kl. 21.10.. skjønner meg ikke på alle forskjellene..
Første forsøk sa de bare spray på morgen ovitrelle dagen..
Da har du egguttak før megDen settes 36 timer før uttak.
Jeg har time 10.50 og uttak 11.00 cirka, så da må jeg sette den 23.00
Spray spurte hun når jeg pleide å ta, og da sa jeg 18.00 og da var det greit å ta den siste da også
Så nå skal jeg straks hente ut EL sprøyta av kjøleskapet og la den få bli litt mer romtemperert.
Også er det siste stikk om litt over en time.
Jeg må drøye en time jeg, så lader opp til siste stikkGodt med siste stikk overstått!Nå er vi klar for neste steg!
Forrige runde også spraya jeg siste samme kvelden som EL sprøyta.
Forrige runde også spraya jeg siste samme kvelden som EL sprøyta.
Så 35 minutter til den skal settes nå.Aha! Leste visst litt fort. Lykke til!![]()
Det blir det kanskje her ogsåDa blir det innsett på fredag her![]()
Spennende! Lykke tilDet blir det kanskje her også![]()
Håper bare på noen befrukta egg som er bra nok. Blir spennende å seSpennende! Lykke til![]()

Deilig med medisinfri dag ,janyter det! Det med blåmerkene. Da er du nok uheldig å treffer blodkar ofte..fikk du god opplæring?Medisin fri dag
Og ferdig på sprøyter. Det tror jeg at magen er fornøyd med. Vet ikke hvorfor, men jeg blir blå av gonal-f. Selv om nåla er så tynn![]()
Fikk bare teste å sprøyte i en gummikloss. Ikke noe mer, bare ved navelen og teste på den.Deilig med medisinfri dag ,janyter det! Det med blåmerkene. Da er du nok uheldig å treffer blodkar ofte..fikk du god opplæring?
Er forresten veldig spent på morgendagen!!!!Gruer meg en del..og er veeeeldig spent på antall og kvalitet

12 timer til oppmøtetid på Riksen... Og 13 og en halv time til uttak...
Det blir godt å bli ferdig
Nå er jeg 30 år også, kjennes ikke så mye eldre ut enn i går, heldigvis.