<3 MAI 2019 <3

Spray kl. 19 og ovitrelle kl. 21.10.. skjønner meg ikke på alle forskjellene..
Første forsøk sa de bare spray på morgen ovitrelle dagen..
Da har du egguttak før meg :) Den settes 36 timer før uttak.
Jeg har time 10.50 og uttak 11.00 cirka, så da må jeg sette den 23.00 :)
Spray spurte hun når jeg pleide å ta, og da sa jeg 18.00 og da var det greit å ta den siste da også :)

Så nå skal jeg straks hente ut EL sprøyta av kjøleskapet og la den få bli litt mer romtemperert.
Også er det siste stikk om litt over en time.

Spray kl. 19 og ovitrelle kl. 21.10.. skjønner meg ikke på alle forskjellene..
Første forsøk sa de bare spray på morgen ovitrelle dagen..

Syns også det er rart at det er så forskjellig. Jeg tok jo Ovitrelle nå i kveld 2030, siden vi har uttak 830 på onsdag. Men skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha siste dag med spray i går, og dere skulle fortsette til i dag.

Da har du egguttak før meg :) Den settes 36 timer før uttak.
Jeg har time 10.50 og uttak 11.00 cirka, så da må jeg sette den 23.00 :)
Spray spurte hun når jeg pleide å ta, og da sa jeg 18.00 og da var det greit å ta den siste da også :)

Så nå skal jeg straks hente ut EL sprøyta av kjøleskapet og la den få bli litt mer romtemperert.
Også er det siste stikk om litt over en time.

Godt med siste stikk overstått! :) Nå er vi klar for neste steg!

Godt med siste stikk overstått! :) Nå er vi klar for neste steg!
Jeg må drøye en time jeg, så lader opp til siste stikk :)

Forrige runde også spraya jeg siste samme kvelden som EL sprøyta.

Forrige runde også spraya jeg siste samme kvelden som EL sprøyta.

Ja, de har tydeligvis forskjellige skriv. På min plan for lang protokoll står det at jeg skal spraye tom dagen før eggløsningssprøyten.

De vet nok hva de driver med begge steder - jeg bare syns det er interessant og viser hvor viktig det er å lese egen plan og ikke bare Google alt :p

Da blir det innsett på fredag her ❤️❤️

Aha! Leste visst litt fort. Lykke til! :)
Så 35 minutter til den skal settes nå.
Blir godt å ikke sprøyte mer, men blitt vant til det også, så ikke så rart lenger.
Også blir det spennende å se utover. Hvordan dette ender.

Medisin fri dag :happy:
Og ferdig på sprøyter. Det tror jeg at magen er fornøyd med. Vet ikke hvorfor, men jeg blir blå av gonal-f. Selv om nåla er så tynn :banghead::sorry:

Medisin fri dag :happy:
Og ferdig på sprøyter. Det tror jeg at magen er fornøyd med. Vet ikke hvorfor, men jeg blir blå av gonal-f. Selv om nåla er så tynn :banghead::sorry:
Deilig med medisinfri dag ,janyter det! Det med blåmerkene. Da er du nok uheldig å treffer blodkar ofte..fikk du god opplæring?

Er forresten veldig spent på morgendagen!!!!Gruer meg en del..og er veeeeldig spent på antall og kvalitet

Deilig med medisinfri dag ,janyter det! Det med blåmerkene. Da er du nok uheldig å treffer blodkar ofte..fikk du god opplæring?

Er forresten veldig spent på morgendagen!!!!Gruer meg en del..og er veeeeldig spent på antall og kvalitet
Fikk bare teste å sprøyte i en gummikloss. Ikke noe mer, bare ved navelen og teste på den.
Så fikk ikke noe mer enn det. Ser ikke ut på magen. Og gjorde ikke det sist heller :wtf:

Jeg er også spent. Blir godt å bli ferdig. Heldigvis har dagen gått til bursdagsgjester. Så den har gått fort :)

12 timer til oppmøtetid på Riksen... Og 13 og en halv time til uttak...
Det blir godt å bli ferdig :)

Nå er jeg 30 år også, kjennes ikke så mye eldre ut enn i går, heldigvis.

Back
Topp