<3 MAI 2019 <3

Lykke til på kontrollen! :) Håper de setter opp uttak slik at du slipper flere kontroller.

Nå har vi tatt siste spray og satt siste Gonal F. I morgen kveld er det Ovitrellen! :)
Jeg har ovitrelle i morgen kveld. Men fikk beskjed om å ta spray i morgen også? Eller har jeg huske feil?

Jeg har ovitrelle i morgen kveld. Men fikk beskjed om å ta spray i morgen også? Eller har jeg huske feil?

Kan jo være forskjellig fra klinikk til klinikk? Jeg er i Haugesund og skulle ta siste spray sammen med Gonal F kvelden før. Jeg ble litt usikker i går og sjekket arket med ‘lang protokoll’. Der stod det hos meg. Har du et sånn behandlingsark? Om ikke kan du jo ringe å høre om du er usikker?

De skrev når jeg skulle spraya sist på planen min i september, på Riksen.
Så kan hende at de har skrevet det på din også, Krysserfingrene

Uttak 8.5

Så skal dette Ovitrelle i kveld :happy:

Hun fant flere eggposer på over 20mm.
Og flere umodne. Men hun tror det blir bra egg..

Håper det går like bra som sist.
Nå skal jeg kose meg med medisin fri dag i morgen og bursdags besøk i morgen.

Uttak 8.5

Hurra for uttak snart! :D

Uttak 8.5

Så bra! :)

Lykke til med bursdagsforberedelser! :)

Når satser de på innsett?

Skal ha kontrolltime på torsdag, 1 uke etter sprøytestart. Etter mye om og men og hit og dit har jeg fått time både på Riksen(4t unna) og Lillehammer(1t unna). Hva hadde dere gjort?

Var så mye kluss med henvisning og kort varsel på Lillehammer, så hadde funnet meg i å reise helt til Oslo igjen, men fikk tlf i dag, om at de hadde fått en kansellert time på Lillehammer så de kunne sette meg opp der kl 9..:wacky:
Ettersom jeg har skjønt, så er det snakk om ca 10min inn, så langt å reise foro_O

Så bra! :)

Lykke til med bursdagsforberedelser! :)

Når satser de på innsett?
Tusen takk :) Akkurat inne døra hjemme nå.

Det får jeg vite på torsdag, når jeg får om egga er befrukta og om noen er fine nok til innsett :)

Skal ha kontrolltime på torsdag, 1 uke etter sprøytestart. Etter mye om og men og hit og dit har jeg fått time både på Riksen(4t unna) og Lillehammer(1t unna). Hva hadde dere gjort?

Var så mye kluss med henvisning og kort varsel på Lillehammer, så hadde funnet meg i å reise helt til Oslo igjen, men fikk tlf i dag, om at de hadde fått en kansellert time på Lillehammer så de kunne sette meg opp der kl 9..:wacky:
Ettersom jeg har skjønt, så er det snakk om ca 10min inn, så langt å reise foro_O
Riksen tar blodprøver på morgenen, for å se om hormona er klare, også er sjekken på ettermiddagen, så vet ikke om de vil at du tar sjekkene andre steder. Jeg tror jeg hadde hørt med Riksen :)

Lillehammer har ikke IVF? De har bare gynekologisk, eller surrer jeg nå.

Riksen tar blodprøver på morgenen, for å se om hormona er klare, også er sjekken på ettermiddagen, så vet ikke om de vil at du tar sjekkene andre steder. Jeg tror jeg hadde hørt med Riksen :)

Lillehammer har ikke IVF? De har bare gynekologisk, eller surrer jeg nå.

Det var greit å ta kontrollen hos gynekolog på Lillehammer, de skjønte det med reisevei. Fikk med henvisning med infoen de ville ha faxet over før lunsj. Tenkte reise på sykehuset å ta blodprøve der før gu:)

Ikke IVF på Lillehammer nei. De har samarbeid med gynekolog Prytz.

Det var greit å ta kontrollen hos gynekolog på Lillehammer, de skjønte det med reisevei. Fikk med henvisning med infoen de ville ha faxet over før lunsj. Tenkte reise på sykehuset å ta blodprøve der før gu:)

Jeg har to timers vei, så jeg har litt vei jeg også. Blir fire turer på ei uke nå, så føler jeg ikke gjør annet enn å reise til Oslo :wideyed:

Det er slitsomt med denne kjøringen:wacky:
Satser på Lillehammer tror jeg altså.. Blir nok turer neste uke:joyful:
Jeg bor ett kvarter unna lokalsykehuset, men stoler ikke på dem til sånn. Så jeg tar gladelig turen inn til Riksen :hilarious:

Jeg bor ett kvarter unna lokalsykehuset, men stoler ikke på dem til sånn. Så jeg tar gladelig turen inn til Riksen :hilarious:
Ser den, var litt greiere når legen på Riksen fortalte meg at de hadde samarbeid med Prytz:)
Kjører gladelig til Oslo selv, men med ansvar for en butikk, sønn på 10 og gård, så kjenner jeg litt på det enkle med å ta den kontrollen nærmest.. Neste uke har jeg reservert "fri" hele uka:)

Uttak 8.5

Så kjekt da har vi uttak begge to på onsdag. Sjekket arket.. angående spray..og skal ta siste dose to timer før ovitrelle..ved lang protokoll. Ble bare litt usikker om de hadde skrevet feil..sånn har riksen blingset maaaange ganger før. Deilig med medisinfri i morgen da

Ville sjekket opp med hvor lang tid de bruker på blodprøve der du bor. Jeg bor på vestlandet. Der ville jeg få blodsprøvesvaret etter 3-5 dager

Så kjekt da har vi uttak begge to på onsdag. Sjekket arket.. angående spray..og skal ta siste dose to timer før ovitrelle..ved lang protokoll. Ble bare litt usikker om de hadde skrevet feil..sånn har riksen blingset maaaange ganger før. Deilig med medisinfri i morgen da
Jeg skulle spraye som vanlig, så spraya klokka 18, og setter Ovitrelle klokka 23 :)

Back
Topp