Ja den ser jeg.m jeg jobber til vanlig på dagtid men jobber litt noen helger og da jobber jeg ofte til 22.00 så da ble det sprøyter på jobb
Masse lykke til med første sprøyte ikveld![]()
Takk, det samme til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den ser jeg.m jeg jobber til vanlig på dagtid men jobber litt noen helger og da jobber jeg ofte til 22.00 så da ble det sprøyter på jobb
Masse lykke til med første sprøyte ikveld![]()
1.mai!! Da er måneden med en drøss av positive tester i gang![]()
![]()
26 på lista nå tror jeg så her skal det bli massevis av doble streker!! 

Velkommen!Har liksom villet vente til jeg var i gang, men nå kan jeg endelig melde meg inn her!Er på syklusdag 2 i dag.
Skal ha mitt 6. innsett på veien mot søsken til 3-åringen. Tidligere har jeg hatt 4 fryseforsøk med embryoer fra det ferskforsøket som ble datteren vår og ett ferskforsøk, alle negative. Nå har vi ett 3-dagers og 8 blastoer i fryseren, og skal ta fatt på
dem med innsett i naturlig syklus i første omgang.
Ønskeross2 - 32 - barn nr 2 - Innsett nr 6, FER- Riksen - naturlig syklus - kontroll 9.5 - Uttak/innsett - testdato
Har liksom villet vente til jeg var i gang, men nå kan jeg endelig melde meg inn her!Er på syklusdag 2 i dag.
Skal ha mitt 6. innsett på veien mot søsken til 3-åringen. Tidligere har jeg hatt 4 fryseforsøk med embryoer fra det ferskforsøket som ble datteren vår og ett ferskforsøk, alle negative. Nå har vi ett 3-dagers og 8 blastoer i fryseren, og skal ta fatt på
dem med innsett i naturlig syklus i første omgang.
Ønskeross2 - 32 - barn nr 2 - Innsett nr 6, FER- Riksen - naturlig syklus - kontroll 9.5 - Uttak/innsett - testdato
Så gøy! Jeg har time klokka 10. Tenker at det må være helt lov å ikke ville hilse på det venterommet, men hvis vi er der samtidig og du er komfortabel med det sier jeg gjerne hei.Kanskje vi skal på Riksen samme dag Ønskeross2![]()
Så spennende! Da begynner du med Estradot i disse dager da? Har du gått på det før?Velkommen!
Da er vi helt likt, syklusdag 2 her også.

Fy søren! Nå har progynova langt sin klamme hånd over livet mitt
Har en eller annen fjern ide om at min råsterke psyke på magisk vis skal «overvinne» og kneble ned effekten progynova har på meg, men ikke denne gangen heller.
For kun en uke siden nøt jeg våren, gledet meg på en måte til å være igang igjen med nytt forsøk, mens akkurat nå forstår jeg ikke meningen med noeting her i livet. Jeg VET jo at det er medisinene som gjør meg sånn, men det gjør jo ikke følelsene jeg har her og nå mindre ekte.
Et lite hjertesukk fra meg der, altså.
Bare fisker etter sympati fra noen som forstår![]()
Beklager at jeg ler, men jeg kjenner meg bare veldig igjen! Jeg fikk en skikkelig knekk på søndag når jeg plutselig satt her og gråt og var brått bekymret for forsøket vi har startet på, økonomien vår (pga IVF, konfirmasjoner, utdrikningslag, oppussing, ferie osv. fremover), møte på jobben på mandag og det sosiale med å gå i dette utdrikningslaget når jeg går gjennom dette og nesten ingen der vet om det. Mannen min, stakkar, forsto ingenting for det kom så plutselig søndag kveld 
Fy søren! Nå har progynova langt sin klamme hånd over livet mitt
Har en eller annen fjern ide om at min råsterke psyke på magisk vis skal «overvinne» og kneble ned effekten progynova har på meg, men ikke denne gangen heller.
For kun en uke siden nøt jeg våren, gledet meg på en måte til å være igang igjen med nytt forsøk, mens akkurat nå forstår jeg ikke meningen med noeting her i livet. Jeg VET jo at det er medisinene som gjør meg sånn, men det gjør jo ikke følelsene jeg har her og nå mindre ekte.
Et lite hjertesukk fra meg der, altså.
Bare fisker etter sympati fra noen som forstår![]()
Da er vi to!Hei.
Jeg holder på med forsøk på Riksen nå. #3 IVF forsøket. Synarela og Gonal F. Er på sprøytedag 7 i dag. Kontroll igjen på fredag. Må bare gå denne gangen!!!
Da er ovitrelle satt kl 20:00 og veien mot mål er håpefull selv om følelsene ikke er helt til stede. Har fått for mange skuffelser så det er meget vanskelig å håpe. Håper noen her inne kan håpe for meg![]()
![]()
så spennede daSpennende! Håper for deg!
Jeg skal ha første kontroll på fredag, og satser på at det blir uttak og innsett i H. sund som planlagt i neste uke!![]()
Er da tungt og frustrerende det også Å klart, har må prøvd i 3 år, så mange måneder med null klaff her også. Vet du hva faktoren din er her? Slimhinner? Egget ?Jeg har aldri hatt SA, fordi det aldri har festet segfrustrerende når det aldri fester seg og det ikke er noe jeg kan gjøre for å hjelpe det å skje... (Jeg tror selvfølgelig det er like frustrerende med flere SA altså, så ikke misforstå meg!)
Jeg får snakke med gynekologen når jeg skal inn på UL om en uke. Så kan jeg ta en samtale med fastlege i etterkant for å se hva han sier også![]()
Satte mitt første Estradotplaster i dag. For alle første gang.Så spennende! Da begynner du med Estradot i disse dager da? Har du gått på det før?