<3 MAI 2019 <3

Vet ikke om det er noen fasit på hva som er «best» jeg.. Har hørt at de vil ha den over 8mm hvertfall, tror jeg har hatt sånn 10-12 og fått høre at det var topp. Men det har noe med utseendet å gjøre også, at den er passe «moden» i utseende i forhold til hvor mange dagers embryo man setter inn :) Så dette må du bare spørre legen som ser på der og da om:)
Er planen å gjøre det på fredag. Men takk for svar

Satt inn denne lille klumpen i går ❤️ Nå et det bare å krysse fingrene for at den blir ca 50 cm lang og en 3000-4000 g om vel 8 mnd :rolleyes:
E0DF4693-A50C-41BE-8D59-7CE9679E0C04.jpeg

Endelig kom mensen en uke på overtid og har endelig kunnet begynne på Progynova. Kontroll på Riksen 8.mai. Glad for å endelig være i gang igjen :)

Endelig kom mensen en uke på overtid og har endelig kunnet begynne på Progynova. Kontroll på Riksen 8.mai. Glad for å endelig være i gang igjen :)
Nå skal vi ruge sammen igjen! :excited001
Kanskje det blir ny tur på Babybanden på oss :happy:

Tusler inn her jeg..

Etter 4 forsøk i fjor, to mislykkede, to endte i MA. Og 1 avbrutt i år, så har jeg i dag fått mensen og skal endelig i gang igjen.

IVF #5 - FER - UNN - Styrt syklus - Estradot plaster, Lutinus. Innsett uke 20.

Lykke til til alle! Håper mai er måneden for alle oss! ❤️

Lykke til! Er på dag 5 på Progynova, så da er vi ganske likt i løypa. Skal også ha kontroll 8. mai.
Godt å være i gang, selv om Progynova setter sine spor :hungover:

Tusler inn her jeg..

Etter 4 forsøk i fjor, to mislykkede, to endte i MA. Og 1 avbrutt i år, så har jeg i dag fått mensen og skal endelig i gang igjen.

IVF #5 - FER - UNN - Styrt syklus - Estradot plaster, Lutinus. Innsett uke 20.

Lykke til til alle! Håper mai er måneden for alle oss! ❤️

Så leit med så mange, vonde nedturer..:Heartred Måtte det snu for dere nå, masse masse lykke til! Setter deg på lista :)

Jeg kan sikker flyttes til stimulerer.. har gått på progynova i 2 uker og starter med gonal f imårå:)

I dag er dagen :D
Når skal du sette din? :)

1.mai!! Da er måneden med en drøss av positive tester i gang ❤️ :)

Tror jeg gjør det ca kl 20.00:happy: duda??

21 :) Greit å sette den til samme tid hver dag og når jeg jobber til 20, er jeg ikke hjemme før 20:30. Lite lyst til å ta den på jobb :P

21 :) Greit å sette den til samme tid hver dag og når jeg jobber til 20, er jeg ikke hjemme før 20:30. Lite lyst til å ta den på jobb :p

Ja den ser jeg.m jeg jobber til vanlig på dagtid men jobber litt noen helger og da jobber jeg ofte til 22.00 så da ble det sprøyter på jobb :rolleyes:
Masse lykke til med første sprøyte ikveld:)

Back
Topp