Solsikken10
Flørter med forumet
Det er bursdagene til bror min og meg, så de var rare å se sammen sånn
Lykke tilDet er spennende tider vi er i nå.
Hehe, godt sammentreff
Ja, det er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bursdagene til bror min og meg, så de var rare å se sammen sånn
Lykke tilDet er spennende tider vi er i nå.
Det var godt truffetHehe, godt sammentreff
Ja, det er detLykke til du og
![]()
Hei dere,
Ok, da er man her. Har hentet medisiner for å begynne stimulering til vår første IVF ved neste mens.
Så i mellom 27.april og 7. mai er vi i gang(ganske så ustabil syklus)
Nick "Solsikken10" - alder "33" - barn "1" - "IVF" - klinikk/sykehus "KK" - medisiner "Rekovelle, Cetrotide, Ovitrelle, Lutinus" - Uttak/insett "Mai, men usikkert når, kommer ann på syklus."
oppstart med tabletter i morgen før innsett av fryst blasto om noen uker 
Ja, jeg har gått på den siden 14.aprilHurra! VelkommenDu har starta på spray eller? Håper den er snill med deg!
Ja, jeg har gått på den siden 14.april
Alt bra så langt, har lest om mange dårlige erfaringer med den så var litt spent!![]()
Skal på Riksen 2.5. for info og kontroll før sprøytestartSå flott! Bra det ikke er alle som har dårlige erfaringerNår starter du på sprøytene da?
Skal på Riksen 2.5. for info og kontroll før sprøytestart![]()
Tok ovitrelle på lørdag, venter på innsett til fredagSkriv opp :
Rosalia - 31 - 1# - # 1 IVF - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - lettozol, Menopur og ovitrelle - Innsett 3 mai, Uttak var i oktober 2018 - Fryseforsøk i naturlig syklus - Testdag ca 19 mai
:
Slimhinnrne ser bedre ut denne gangen enn forrige gang, så håper det er positivt! 10mm på dag 11. Har hatt 1 innsett, men det ble spontanabort etter 1 uke med positiv test. Fastlegen har sykemeldt meg denne gangen for og få ro.Jeg har også lurt på om jeg burde sykemeldes for å gi kroppen ro etter innsett, men gynekologen min mener at det ikke skal ha noe å si. Hva sa fastlegen din om dette? Jeg jobber i barnehage med 0-3 åringer, så det er en ganske travel og fysisk jobb.Tok ovitrelle på lørdag, venter på innsett til fredagSlimhinnrne ser bedre ut denne gangen enn forrige gang, så håper det er positivt! 10mm på dag 11. Har hatt 1 innsett, men det ble spontanabort etter 1 uke med positiv test. Fastlegen har sykemeldt meg denne gangen for og få ro.
Det kommer nok ann på situasjonen ville jeg tro. Jeg har mistet 2 ganger(MA før ivf, kjemisk ved første innset). Ble haste innlagt på sykehus etter første utakk m infeksjon, i tilegg til er svært tøfft år hvor mannen nesten døde(gikk bra). Jeg jobber også i barnehage, umulig og unngå stress der... i tilegg til at man ender opp med og tenke på baby døgnet rundt Pga jobben l kombinasjon med en tøff ivf prosses. Så fastlegen mente at jeg hadde for høyt press i alle retninger å aldri fikk pause. Så hun mente sykemelding var best for og få ned stressnivået mitt å øke sjansene. Har nok hatt unormalt høyt stress nivå en stund. Håper dette vil hjelpe! Dette må du nok føle på selv, men er jo godt å vite at man har prøvd alt om det ikke går ?Jeg har også lurt på om jeg burde sykemeldes for å gi kroppen ro etter innsett, men gynekologen min mener at det ikke skal ha noe å si. Hva sa fastlegen din om dette? Jeg jobber i barnehage med 0-3 åringer, så det er en ganske travel og fysisk jobb.
Tok ovitrelle på lørdag, venter på innsett til fredagSlimhinnrne ser bedre ut denne gangen enn forrige gang, så håper det er positivt! 10mm på dag 11. Har hatt 1 innsett, men det ble spontanabort etter 1 uke med positiv test. Fastlegen har sykemeldt meg denne gangen for og få ro.
Er med i April, men siden det er uttak i uke 18 så passer jeg inn her og
Leverihåpet - 35 år - Barn1 - (Igjennom gått IVF6) - (Igang med ICSI2 nå) - Haugesund - Synarela fra 15.03, Gonal-F fra 18.04, Klexane, Prednisilone, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 18/19

Takk for detVelkommen hit også, skriver deg på lista! Lykke til![]()
Hva er den beste slimhinne tykkelsen og kan den være med på å avgjøre om en blir grave eller ikke? Tenker på alle vi som går igjennom flere forsøk... (sikkert dumt spm)
Jeg har aldri hatt SA, fordi det aldri har festet segDet kommer nok ann på situasjonen ville jeg tro. Jeg har mistet 2 ganger(MA før ivf, kjemisk ved første innset). Ble haste innlagt på sykehus etter første utakk m infeksjon, i tilegg til er svært tøfft år hvor mannen nesten døde(gikk bra). Jeg jobber også i barnehage, umulig og unngå stress der... i tilegg til at man ender opp med og tenke på baby døgnet rundt Pga jobben l kombinasjon med en tøff ivf prosses. Så fastlegen mente at jeg hadde for høyt press i alle retninger å aldri fikk pause. Så hun mente sykemelding var best for og få ned stressnivået mitt å øke sjansene. Har nok hatt unormalt høyt stress nivå en stund. Håper dette vil hjelpe! Dette må du nok føle på selv, men er jo godt å vite at man har prøvd alt om det ikke går ?