Det er det jeg har grua meg tilEndelig er du der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jeg har grua meg tilEndelig er du der![]()
CD1 er her!
Da er det bare å vente på sprøytestart![]()
Sprøytestart i kveld![]()
Gikk rimelig greit sist, bare samboer stod ved siden av. Men er ei sperre med å se nål, den er hard den sperra.Går så bra så![]()
Tusen takk!Wohoo, nå er dere i gang! Masse lykke til med stikking og alt som kommer begge to![]()
Tusen takk!
Gleder meg alt til det er ferdig jeg. Haha. Men det blir vel rundt 13 dager nå også tenker jeg.
Men større doser denne gangen her enn sist.
Det er det. Veldig godt. Er 7 måneder siden uttak i morgen, så godt å være i gang igjen.Såklart er det best når det er ferdigMen godt at noe skjer, blir veldig spennende!
Gikk rimelig greit sist, bare samboer stod ved siden av. Men er ei sperre med å se nål, den er hard den sperra.
Akkurat sett katta få månedlige sprøyta si og ikke moro det heller.
Svigerinna kommer innom i dag, så håper at hun ikke kommer midt i det. Eller er her.
Er heldigvis bare for en periode i livet. Hadde vært verre å hatt diabetes å måtte gjøre det resten av livetIkke tenk så mye. Det er jo bare noe som må gjøres
Lykke til, må være godt å komme igang med sprøyter. Misunner ikke dere med lang protokoll altså. Det må være heftig!Sprøytestart i kveld![]()
Jeg synes det er helt greit, da slipper jeg unna med bare en sprøyte om dagen. Men kunne ha klart meg uten de forferdelig hetetoktene jeg får av sprayen. Blir godt å bare ta halvparten nåLykke til, må være godt å komme igang med sprøyter. Misunner ikke dere med lang protokoll altså. Det må være heftig!
Sprøytestart i kveld![]()
Godt å være i gang, gruer meg til stikket og gleder meg til det er vel overstått litt over ti i kveld! Hei dere,
Ok, da er man her. Har hentet medisiner for å begynne stimulering til vår første IVF ved neste mens.
Så i mellom 27.april og 7. mai er vi i gang(ganske så ustabil syklus)
Nick "Solsikken10" - alder "33" - barn "1" - "IVF" - klinikk/sykehus "KK" - medisiner "Rekovelle, Cetrotide, Ovitrelle, Lutinus" - Uttak/insett "Mai, men usikkert når, kommer ann på syklus."
Jeg tok 18.00 sist og har tatt spray da også. Så slår sammen både spray og sprøyter og tar de da.Wææ! Her og!Godt å være i gang, gruer meg til stikket og gleder meg til det er vel overstått litt over ti i kveld!
Hvor stor dose har du denne gang, og når tenker du å ta den?
Så i mellom 27.april og 7. mai er vi i gang(ganske så ustabil syklus)
"

Jeg tok 18.00 sist og har tatt spray da også. Så slår sammen både spray og sprøyter og tar de da.
Greit med rutiner.
Begynner med 150 iE til og med søndag, også er det 225 iE etter søndag til fredag.
Er mer enn forrige gang, så dette blir spennende.
Jeg hadde Gonal-F sist, så det har jeg blitt vant til. Men da hadde jeg 125 iE som start og 200 iE til slutt.Jeg skal også ha 150. Første gang jeg har en flergangssprøyte, så det blir interessant.
Spennende! Dyrt og litt skremmende, men godt å være i gang!![]()