Veldig fornøyd med sist. For fikk skryt på kvaliteten og antallet var helt greit. Så håper på samme nåVi får krysse fingrene for at det blir bra med egg og at kvaliteten er på topp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd med sist. For fikk skryt på kvaliteten og antallet var helt greit. Så håper på samme nåVi får krysse fingrene for at det blir bra med egg og at kvaliteten er på topp![]()

Og plutselig har du en unge på 3 år og tenker "tiden går alt for fort"Siste kveld uten sprøytekjør på en to ukers tid...
Hvor ble spraytida av?

Det hadde vært noe det. Tanken er fryktelig fjern. Men håper at det blir sånn om noen årOg plutselig har du en unge på 3 år og tenker "tiden går alt for fort"![]()
Virker fjernt nå, men plutselig så er du derDet hadde vært noe det. Tanken er fryktelig fjern. Men håper at det blir sånn om noen år
Tanken om at jeg kunne ha vært mor til en 11 åring, om jeg hadde blitt gravid raskt da jeg ble prøver, er også litt rar å tenke på.
Litt redd for at det ikke vil fungere med IVF og at det tar enda lenger tid.Virker fjernt nå, men plutselig så er du der
Ja, heldige de som får det til kjapt og slipper å prøve i flere år..![]()
Det går nok til sluttLitt redd for at det ikke vil fungere med IVF og at det tar enda lenger tid.
Det hadde vært noe å bare ha fått det til, men på en annen måte så hadde jeg da mest sannsynlig vært ferdig med barn kanskje før jeg ble sammen med samboeren, så på en måte er det bedre at det drøyde litt. Men de siste tre åra kunne jeg ha sluppet kjenner jeg.

Det håper jeg også at det gjør. Klarer ikke se for meg å forbli barnløs.Det går nok til slutt![]()
Sniker inn her igjen, endelig i gang!
Starlight - 32år - b2 - IVF nr 1 - Riksen - Synarela/Gonal-F/Ovitrelle - Uttak/innsett u. 20
Hopper inn her også jeg siden testdato blir 13 mai
Alvea - B2 - #1 IVF - #4 FER - Styrt syklus - Progynova og lutinus - Innsett av blasto 29.04 - St.Olavs

Hurra! Endelig mensen, og klar for oppstart på Progynova for fryseforsøk. Skrekkblandet fryd, siden Progynova er min erkefiende numero uno, men nå er jeg klar. Har vært herlig med pause fra medisiner og tankekjør, men man blir jo samtidig i et lite vakuum, og når det nærmer seg oppstart kjenner jeg at jeg blir like utålmodig hver gang.
Har ikke vært så aktiv her inne heller, siden jeg har hatt pause har deg egentlig vært fint med litt forum-pause også, men har jo sneket og snoket litt rundt da
Håper virkelig det blir mange positive tester denne måneden, som ender opp som høyt ønskede små babyer![]()
Og masse lykke til!!Tusen takk!Hurra for mensen! Det er noe spesielt med å starte opp ja, deilig å slippe ventingen og nærme seg, men tut og kjør for fullt i tankene! Håper progynovaen på magisk vis behandler deg bedre denne gangenOg masse lykke til!!
Tusen takk!Nærmer seg innsett for deg nå da! Veldig spennende med naturlig syklus.
Kunne egentlig tenkt meg å prøve det selv, men syklusen min har klusset seg til etter at vi startet IVF, så vet aldri eksakt når el kommer, og St. Olav vil at man skal ha helt regelmessig syklus, pluss at det må matche ift helg. Men hadde vært nyyyydelig å slippe medisiner.![]()

Fint å være her ogsåWoopwoop, veldig fint å ha deg her![]()